Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

6 Mayıs 2009 Çarşamba

Etamin Bişeyler :)


Bunlar da etaminden yaptığım ve bişey olmayı bekleyen şeyler... Üstelikte yabancı bir dergideki küçücük bir resimden. Şimdi öylece duruyorlar. Dergide yuvarlak çerçevelerde duruyorlardı ve çok hoştu fakat ben bulamadım yuvarlak çerçeve. Özel yaptırmam lazımdı, ona da fırsatım olmadı.
Ya pano ya da yastık geliyor aklıma, daha güzel fikri olan yazsın lütfen.


4 yorum:

uzmanamator dedi ki...

çok hoş görünüyorlar eminim çok güzel birşey olacaklar :)
çanta yapıyorsan üzerine aplik gibi :)))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Teşekkür ederim onu da düşündüm.

herşeyden azıcık dedi ki...

Eski yazın ama ben yazmak istedim etaminlerle ilgili mahmutpaşada yuvarlak etamin çerçevesi bulabilirsin aslında kasnak ama çerçeve olarak duvara asılıyor
www.bindalli.com dan bir bak istersen.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

KAsnak fikri hoşuma gitti. Bakalım ne zaman gidebileceğim oralara. Teşekkür ederim ilgine. Linke bakıyorum şimdi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...