Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

27 Temmuz 2009 Pazartesi

DEJA VU - Kitap

Bir anın gerçekliğine inanıp kimseye anlatamadığınız oldu mu?


Kitap okumayı çok severim. Fakat her kitabı da okuyamam. Bu konuda biraz seçiciyim sanırım. Örneğin, Dan Brown' un bütün kitaplarını sevdim. Bir de, kitabı benden önce birisi okumuşsa, ki bu kişi çoğunlukla eşim olur. Kitabın nasıl olduğunu sorduğumdaki, cevabı ve mimikleri, o kitaba ön yargılı yaklaşmamı sağlıyor malesef.
DEJA VU adlı kitabı bu sefer önce ben okudum. Kitabın nasıl olduğunu sorma sırası eşimdeydi. Bir süre onu oyaladım :) Daha anlamadım, başındayım, olaylar gelişmedi diye... Ama en sonunda dayanamayıp söyledim. Kitap çok güzeldi ve ben bir çırpıda okudum. Okuduğum onca kitaptan sonra, kitabın başından sonunu çıkarabiliyordum ama bu sefer başarılı olamadım... Sizlere de bu kitabı okumanızı tavsiye ediyorum.
John Hart'tan doyurucu karakter tahlilleri içeren sürükleyici bir polisiye hikaye.
Kitap Koridor Yayıncılıktan çıkmış. Beni rahatsız eden tek şey, orjinal olmasına rağmen çok fazla yazım hatası olmasıydı. Bu da benim şansım sanırım. Sizler dikkat edin diyeceğim ama okumadan fark etmek zor.

“Hapishaneler umutsuzluk kokarmış! Bence hapishane koksa koksa korku kokar: Gardiyan korkusu, dövülme veya grup tecavüzüne uğrama korkusu, bir zamanlar sizi sevmiş ama artık sevmeyebilecek olan kişiler tarafından unutulma korkusu. Ama en çok, zaman ve zihnin kuytu köşelerine sinen karanlık düşüncelerin korkusu. Zaman doldurmak, derler – ne komik. Bana kalırsa, zaman sizi doldurur.”


Hart, 25 dile çevrildi, 31 ülkede okuyucuyla buluştu. Publishers Weekly tarafından yılın en iyi kitapları arasında gösterildi. En iyi ilk kitap dalında Edgar ödülüne aday oldu. Macavity, Barry, Anthony, SIBA ve Gumshoe ödüllerini aldı.

“HART GÖZ ALICI, YENİ BİR YETENEK.” Entertainment Weekly
“NEFİS... DERİNLİKLİ VE SIRLARLA DOLU BİR ROMAN.” Publishers Weekly

“SAYFALARI ÇEVİRİRKEN NEFESİNİZİN KESİLDİĞİNİ HİSSEDECEKSİNİZ.” Wall Street Journal

Not: Kitaplarınızı internetten satın alırsanız daha ekonomik olduğunu göreceksiniz, tabi beklemeye tahammülünüz varsa.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...