Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

22 Ocak 2010 Cuma

Tatil Geldi Ama...



Tatil geldi, çok hoşgeldi. Oğlum tadir belgesi getirdi. Şimdi dinlenme zamanı ama bir program yapıp, her gün ders çalışmasını sağlamaya çalışacağız. Bunu yapmazsak, internet ve televizyonla geçiriyor bütün zamanını. Bir de iki kardeş didişerek...
Kızıma gelince, onlara da karne yerine, gelişim raporu veriliyor. Ama bu seneki aksaklıktan biz de payımızı aldık. Karnelerin basımı gecikince, sabah okulda bugün verilemeyeceği söylendi. Bizim kız da eve dönmek istedi. Fakat ilerleyen saatlerde dağıtmışlar karneleri. Biz alamadık ama ben biliyorum ki kızım okulda çok uyumlu, arkadaşlarıyla iyi geçiniyor. Sayıları tanıyor... Aslında harfleri bile tanıyor. Bazı kelimeleri yazıp okuyabiliyor. Ama biz engellemeye çalışıyoruz. Zamanı gelince doğru şekilde öğrenmesi için.
Nasıl geçecek bu tatil bilemiyorum. Endişeliyim. İki kardeş hiç anlaşamıyorlar. O yüzden Tom ve Jery diyorum ben onlara :) Dört buçuk yaş araları var ondan mı? Yoksa, biri erkek biri kız olduğundan mı, bilemiyorum... Bizler çocuklarımızla çok konuşan, anlatan ebeveynleriz ama nerede yanlış yaptığımızı bilmiyorum. Sanırım zamana ihtyacımız var. O zaman Allah bana sabır versin...
Herkese iyi tatiller.

6 yorum:

Çalışkan Arı dedi ki...

1. Aferin onlara, ne hediye aldınız bakalım; karne değil tüm dönem boyu çalışma ödülü olarak.
2.Kızınız konusunda bilinçli davrandığınız için bi ÖRTMEN olarak tebrik ve teşekkür, hatta çok teşekkür ederim.
3. Nolcak biliyo musunuz? Onlar büyüycek akılları ericek, o zaman kardeş ve arkadaş olcaklar. Siz de "madem bu kadar severdiniz birbirinizi, niye yediniz benim ömrümü" diye kıkırdıycaksınız :)))

sesiber dedi ki...

Aralarında kaç yaş olursa olsun kavga eder onlar. Biraz büyüyüp sırdaş olana kadar sürer. Normal olduklarını gösterir Serapcım, dert etme.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım onlar daha çocuklar.Üzme sen kendini,güzel bir tatil diliyorum size.
Sevgiler...

herşeyden azıcık dedi ki...

Gayet normal benimkiler 4 yaş ara ve 2 erkek sen gene tom ve jery diyorsun benimkilere kibarlığı falan bırakıp kedi ve köpek diyorum kusuruma bakmasınlar resmen dövüşüyorlar Allahım cümlemize sabır versin:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Tatilden önce, ikisiyle de bir konuşma yaptım. Bütün tatili onların kavgalarıyla geçiremeyeceğimi söyledim. "Kendilerini benim yerime koyabilirler mi?" diye sordum. İşe yaradı sanırım. Şimdilik fena gitmiyor, ama ne kadar sürer bilmiyorum:) Allah'tan kar yağıyor da dışarı çıkıp, enerjilerini atabiliyorlar...

Çalışkan Arı, teşekkür ederim. Hediye almadık ama tatil boyunca onların istediği şeyleri yapmaya çalışıyoruz.
Ne kadar engellesekte bugün yaptığı resimlere ismini yazarak şekiller yapmış. Gerçekten çok güzeldi:) Ve haklısın zaman geçecek ve gülümseyerek hatırlayacağız:)

Sibel'ciğim, biliyorum aslında çok normal. Ama bende bir sorun var galiba, duymamazlıktan gelemiyorum, çoğunlukla. Teşekkür ederim.

Şansı'cığım, üzülmemek elimde değil. Ama biliyorum, bir çok kardeş böyle büyüyor:) Teşekkür ederim.

Herşeyden Azıcık, oğlum, kardeşinin erkek olsaymış kavga etmezmiş, öyle diyor. Ama ben hiç sanmıyorum:) O'na öyle geliyor bence... Amin diyorum, bütün kalbimle. Teşekkür ederim.

berkbuket dedi ki...

of kardeşcağızım of. bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır misali bende çok dertliyim. benimki tek çoçuk keşke kardeşi olsaydı da onla kavga etseydi. şimdikiler ergenliğede erken giriyor zor valla. bu zamanda çocukları tv den ve bilgisayardan zor kurtarıyoruz. hiç sıkma canını herkes dertli.ama sanırım boşuna dertleniyoruz. onlar bizden iyi olacaklar her bakımdan. bak ne güzel takdir belgeside gelmiş. hepinize sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...