Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

11 Mayıs 2010 Salı

Cam Vosvos

Bu şirin vosvos bir alışveriş merkezinde sergileniyordu. Hayranlıkla incelemiş, fotoğraflarını çekmiştik. Fakat ben bu güzelliği arşivime kaydedip unutmuşum.

Cam sanatçısı Hafize Uncuoğlu tarafından gerçekleştirilen proje, gerçekten takdire şayan. Bütün yüzey cam taşlarla kaplı. Muhteşem bir görüntü.
Vosvos'un içi sarı deri ve peluş kaplı.



Şu anda nerede sergilendiğini bilmiyorum ama biz, Maslak, Doğuş Power Center'da görmüştük.

"Fotoğrafların üzerine tıklayın"



2 yorum:

sibel dedi ki...

aYY BEN VOSVOS HAYRANIYIMDIR İLK ARABAM 1956 VOSVOS TU ..KEŞLE SATMAYIP BENDE BÖYLE SÜSLESEYDİM...SEVGİLER

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sibel'cim ben de çok sevimli bulurum vosvosları. Sevgiler.

Keddynindukkani, hayırlı olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...