Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

20 Haziran 2010 Pazar

Babamız

Babalar gününüz kutlu olsun...

Bu babalar günü babama birşey yazmak istemiyorum. Daha önce duygularımı ifade etmiştim zaten "Babamsız Ben" yazımda...
Sadece özlüyorum...

Anneniz babanız yanınızda ise lütfen bunu şans bilin ve onlara sıkı sıkı sarılın.
En güzel fotoğraf bu işte... Burada kızım yaklaşık bir buçuk yaşında, oğlum ise altı yaşında. Yolda gördüğümüz bir kaplumbağayı sevmek için durduğumuzda çekildi.

Allah sizi hiç ayırmasın.


4 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

canım, ben de babasızlardanım maalesef
tüm babaların babalar günü kutlu olsun

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fidoş, anlarız o zaman biz birbirimizi:( Teşekkür ederim yorumun için.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Allah rahmet eylesin canım.Bende babamı kaybettim.Bütün babaların babalar günü kutlu olsun.
Allah mutluluğunuzu daim etsin.
Sevgiler:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Teşekkür ederim Şanslı'cım. Kaybettiklerimize Allah rahmet eylesin...
İnternetin bağlandı demek. Çok sevindim. Görüşmek üzere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...