Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

2 Aralık 2010 Perşembe

Ece'nin Göz Nuru

Ece Aymer bugün TRT1'de Göz Nuru programındaydı. Programdan daha önce de haberdardım ,fakat ilkdefa oturup, baştan sona izledim. Ece zaten şahaneydi. Onun sıcaklığı, Güldem Hanım'ı da etkilemiş olacak ki, espiriler havada uçuştu. Ece yine çok güzel şeyler gösterdi ve çok güzel anlattı. İki saat boyunca doya doya izledim ve "keşke sürekli çıksa programa" demekten kendimi alamadım. Ne diyelim, belki olur... 
Peki ben bu fotoğrafları neden çektim? Sevgili Fidoş'um, kendisi yapamayacağı için bu sefer paparazilik görevini bana verdi :) Ben de yerine getirmeye çalıştım. Arada Ece konuşurken izlemeye dalsam da, birçok güzel fotoğraf yakalamayı başardım. İzleyemeyenlere de fikir olur belki. Buyrun bakalım fotoğraflarla sizi baş başa bırakıyorum.

12 yorum:

zeynep bayram dedi ki...

göev başarıyla tamamlanmış canım....alkışlıyorum.....

Ece Aymer dedi ki...

Ama beni çok mahçup ediyorsunuz..Yanaklarımdan kulaklarıma kadar kızarıyorum...Seni de, sevgili Fidoş'u da çok seviyorum ve niya aynı şehirde değiliz diye çok hayıflanıyorum...Her dediğiniz, her benim için yaptığınız için çok çok çok teşekkür ederim. Ben gelene kadar (ya da siz Ankara'ya gelene kadar) uzaktan kocaman kocaman sizleri öpüyorum.

Fidan Başaran dedi ki...

heyyyttttt yavrum benim:))))))
bi tanesin sen
beni kırmadın ya
çok çok teşekkürler arkadaşım
inşallah yarın cebime kavuşucam
ama süper resimler yakalamışsın
makinan da güzel olunca bayıldım:))))
beni asistan alır mısın?
proğrama bayıldım ben de
inşallah devamı gelir
seni de özledim
ne yapsak?
kendine iyi bak

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Zeynep'cim, teşekkür ediyorum canım:)

Ece'cim, mahçup olma lütfen. Bütün övgüleri sonuna kadar hak ediyorsun. Mutlaka tekrar görüşeceğiz. O zamana kadar ben de sizi buradan sevgiyle kucaklıyorum. Yorumun için de çok teşekkür ederim.

Fidoş'cum, beğendiğine çok sevindim. Çok teşekkürler. Umarım programın tekrarları olur. Bir görüşme ayarlayalım kısa zamanda. Ben de seni özledim canım.

ebrulikedi dedi ki...

ben de işyerinden netten gizli gizli izledim.çok güzeldi gerçekten.hepsinden yapmak istedim:)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tebrikler:)Paylaşım için teşekkürler:)

LiLa dedi ki...

Gerçekten çok güzel programdı.
Ece hanımı devamlı izleyebilenler şanslı.Anlatımı ise hiçbir soruya acaba-ya fırsat vermiyordu.Panoyu yapmayı mutlaka deneyeceğim.
Hiçbir başarı tesadüf değil,gözlerinden işine olan sevgi ve saygısı anlaşılıyordu.
Paylaşım için ayrıca çok teşekkür ederim.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ebruli'cim, izleme fırsatı bulduğuna sevindim. Ben de hepsine bayıldım. Teşekkürler:)

Şanslı'cım, teşekkür ederim canım. Zevkle paylaştım:)

Lila'cım, söylediklerine aynen katılıyorum. Tanışma fırsatı bulduğum için de kendimi şanslı görüyorum. Yorumun için ben teşekkür ederim:)

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım
nasılsın?
19 undaki blogcular buluşmasına geliyor musun?
ben formu doldurdum
gidicem inşallah kar falan olmazsa tabiki
sizin tarafta buluşma
haberin var mı?
çok öptüm

hobivakti dedi ki...

Merhaba,

Lolipunun bloğuna yorum yazarak kullandığı hamurun adını sormuştum.

Orada cevap vermişsiniz.

Teşekkür etmek istedim. :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fidoş'cum, benim şimdi haberim oldu bu buluşmadan. Ama katılmayı düşünmüyorum ben. Zaten o gün benim doğum günüm:) Teşekkür ederim beni düşündüğün için.

Hobi Vakti, rica ederim ne demek. Hepimiz paylaşmak için açtık bu blogları. Hamur kabartma çalışmalarıyla ilgili çok soru soruluyor. Ben de bir sonraki çalışmamı fotoğraflayıp, açıklamalı olarak yazmayı düşünüyorum.

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım
tabiki düşünücem seni de:))))
artık biz bişeyler ayarlar görüşürüz
çok öptüm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...