Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

12 Mart 2011 Cumartesi

Kapı Süsü


Ben küsmüştüm bloguma... İçimden yazı yazmak gelmiyordu son zamanlarda. Fakat ellerimle özenerek hazırladığım blogum beni bırakmamıştı ki. Onun suçu neydi? Bıraktırmışlardı... Ben de bu haksızlığı uygulayanlar sevinmesinler diye, yayın yapmaya devam edeceğim. 
Sanırım DNS ayarlarımdan dolayı baştan beri blogumdan kopmadım. Arkadaşlarımın sayfalarını da görebildim. Fakat, çok ıssızdı. Blog listem sadece izlediğim yabancı blogların yazılarıyla doldu. Oysa ben kim ne yapmış diye, bakmaya yetişemediğim o günleri çok özledim...
Bu arada, be de Wordpress'e blogumu taşıdım ama sadece tedbir amaçlı, oradan yayın yapmayı düşünmüyorum şimdilik...
Galiba yavaş yavaş, herkes bir şekilde bloglara ulaşabiliyor. Bizi buna mecbur edenler utansın. Umarım bu haksızlık bir an önce son bulur ve adalet yerini bulur.

Kapı süsünü hazırlamaya başladığımda, havalar sıcak günlük güneşlikti. Bir kısmını tamamladıktan sonra kaldırmış ve bir daha da elime alamamıştım. En sonunda bugün tamamlayıp yayınlayabiliyorum. Kaç kişi okuyacak bilmiyorum ama olsun. Ben buradayım...
Çelengi hazırlamak için önce, dergileri buruşturarak yuvarlak hale getirdim. İstediğim kalınlığa gelene kadar, üzerine sarmaya devam ettim. Sabitlemek için de, üzerini koli bandını döndüre döndüre sardım. En son olarak da beyaz saten kumaştan, kalın bir şerit keserek, yine döndürerek sardım. Birleşme yerini açılmaması için diktim.

Daha sonra grapon kağıdından, bardak yardımıyla daireler kestim. Resimdeki makası malesef kullanamadım. Çünkü kesmedi :) Yeteri kadar daire kestikten sonra, daireleri dörde katladım. Silikon tabancası yardımıyla, çelengin etrafına boşluk kalmayacak şekilde yapıştırdım.

Çelengin sadece ön yüzüne daireleri yapıştırdım. Arka kısmını düz bıraktım.

Kuzenimin kızı oldu. Ben de bu kapı süsü minik Eylül'ün kapısını süslesin istedim. Bu yüzden aralarına pembe grapon kağıdından kestiğim dairelerden de serpiştirdim. Şeker gibi oldu, ben çok beğendim :)

Bağlamak için de tül kullandım. Çeşitli şekillerde bağlanabilir. Artık ona da annesi karar verir :)
Güle güle kullansınlar inşallah...
Aslında iç kapıda kullanılacak ama ben nasıl durduğunu görmek için evimin kapısında denedim. Çünkü çocuklarım ve eşim görünce, bize de yap dediler :)
Yapı marketlerde, strafordan çelenkler var. Aslında ondan da aldım ama o biraz daha küçüktü. Çok az bir maliyetle, bu kapı süsünü hazırlamış oldum.  Fikir almak, geliştirmek serbest :)
Herkese mutlu günler dilerim.


28 yorum:

Filiz dedi ki...

serapcım günaydın, sakın küsme bloguna ben hep takip ediyorum seni, evet önceleri çok sessizdi bende yabancı blogları takip ettim bir süre, ama gitti o hava artık, çelenk süper olmuş ellerine sağlık, çok beğeniyorum ben senin yaptıklarını, güle güle kullansınlar inşallah, bu arada ben ece aymer'in su damacanasını süslediği programı arşivden almayı unutmuşum, izlememiştim senin yaptığın şişeden sonra görüp izledim :) öpüyorum seni, fazla ara verme olur mu. :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Perim burdayız evet biraz sesizdi ama ne yapalım savaşmadan olmuyor ben hergün bişeyler yazmaya çalışıyorum sırf inat olsun diye kanda keçilik olunca böyle oluyor:)) Her zaman yaz çünkü artık herkes girebiliyor yazmamalrının nedeni soğumuş olduklarından alışılır bence kısa zamanda.çelenk çok güzel ve kopya çekicem haberin olsun:)) Benimde mavi beyaz yapmam lazın ellerine emeğine sağlık çok çok öptüm.

Nedret dedi ki...

Uçuş uçuş,hârika olmuş. Bayıldım. Sevgiler.

biyasimadahagirdim dedi ki...

ben de aynı şeyleri düşünüyorum ama hala kaçan ilhamım geri gelmedi:(
çelenk çok güzel olmuş ellerine sağlık;)

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım,
nasılsın?
özledim seni
valla kağıttan çelenk yapıp bi de böyle süslemeye pes diyorummmmmmm
fikri çaldım
benim de arkadaşın kızı olacak

İkiz Annesi dedi ki...

Hepimiz yavaş yavaş toparlanıyoruz ve geri geliyoruz sanırım:)
Kapı süsünü çok beğendim ellerine sağlık.
Yeni gelen bebiş analı,babalı,sağlıkla büyüsün inşallah:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Filiz'cim merhaba,
Ben öyle alışmışım ki buraya yazmaya, istesem de kopamıyorum. Yazmasam bile herkesi okuyup, yorum yapmaya gayret ettim. Ama bunun sonu yok. Ne kadar küs kalabilirim ki...
Çok teşekkür ederim canım, ben de öptüm seni:)

Funda'm, yavaş yavaş düzelecek diye umuyorum ben de. Çok teşekkürler canım. Tabi ki kopya çekebilirsin, ne demek:) İsim falan da ekleyebilirsin. Sen daha güzelini yaparsın eminim canım. Görüşmeküzere canım, öptüm ben de seni:)

Nedret ablacım, kendim yaptım diye değil, valla ben de beğendim:) Teşekkür ederim. Sevgiler...

Aslı'cım, bence sen boş durmamışsındır, bir çok şey yapmışsındır bu zaman içinde. Belki sadece yazmak istemiyorsundur. Bana da öyle oldu çünkü. Ben kırdım şeytanın bacağını, hadi sen de paylaş inadına...
Çok teşekkür ederim canım.
Bu arada eşim ve Çinli ortakları geçenlerde sizin oralara gelmişler. Dönerken de eşim leblebi almayı ihmal etmemiş:)

Fidoş, ben de seni özledim canım. Havalar biraz düzelse de bir yerlerde görüşsek yine.
Sen de çalabilirsin fikri canım:) Beğendiğine sevindim. Teşekkür ederim.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

İkiz Annesi, eski günler geri gelecek diye ümit ediyorum.
Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

buralardayız ,yorum yazmasamda takipteyim ,okuyabildigimi belli etmek için yazıyorum :)kapı süsünün renkleri pek bi hoş ,misafirlerini çok güzel karşılayacaksın ,sevgiler

leyya dedi ki...

çok cici olmuşş.o makaslardan ben de bi heves üç beş tane aldım ,aynen konu mankeni gibi kaldılar:))

MAYRI dedi ki...

Ellerinize sağlık. Güzel olmuş.
Buralardayız. Yola devam...
<:))

Tazekahve dedi ki...

Süper fikir,süper sonuç :)Ellerine sağlık :)

Fidan Başaran dedi ki...

artık havalar ısınacakmış
en kısa zamanda bişeyler ayarlayalım
ben sana uyarım
çocuklarının durumuna göre sen en uygun olduğunda haberleşelim
çok öptüm

GÖNÜL dedi ki...

merhaba ne güzel bir kapı süsü romantik bir havası var çok hoş

Adsız dedi ki...

Bende kızlarıma kapı süsü yapmak için kaz tüyü almıştım.yanık yanık strafor arıyordum.Bu fikir çok hoş.fırsatını bulunca bende yapıcağım.Paylaşım çin teşekkürler çok güzel olmuş elinize sağlık :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Dikiş Dersi, üçer beşer şenleniyor yine buralar. Çok teşekkürler Çiğdem'cim. Bunu yeni doğan bir bebişe yaptım. Onun kapısını süsleyecek.

Leyya, hoşgeldin:) Çok teşekkür ederim. Ben de bir hevesle almıştım bu makaslardan ama sadece ince kağıtları güzel kesiyor:(

Mayrı, çok teşekkürler. Haklısın, artık boş bırakmamak lazım meydanı...

Taze Kahve'cim, çok teşekkür ederim:)

Fidoş'cum, annem geldi. Bu aralar olmaz ama ileriki zamanlarda küçük bir grupla toplanırız sohbet ederiz diye düşündüm. Görüşürüz canım.

Gönül, renklerinden dolayı öyle oldu:) Çok teşekkür ederim.

Özi'nin Güncesi, strafor çelengi Bauhaus'dan almıştım ama onun boyutunu küçük bulduğumdan kullanmadım. Bir çok yerde, deniz makarnası (hani yüzmek için kullanılan köpükten uzun çubuklar) kullanılıyor. Çiçekçiler onu keserek kullanıyorlar. Ama kağıtla da oluyor gördüğün gibi:)Çok teşekkür ederim. Kolay gelsin:)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Her şeye rağmen yazmaya devam arkadaşım.Çok güzel bir çalışma olmuş.Eline emeğine sağlık.
Sevgiler:)

Filiz dedi ki...

çok beğendim canım eline sağlık,dergilerden faydalanman süper bir fikir!ben bir hobi markette strafor simit sordum kapı süsü için 9 lira dediler dudağım uçukladı!alır mıyım almadım tabi..sonra eminönünde gezerken 2.5 liraya buldum hemen aldım.ben de ne zamandır yapmak istiyorum bir kapı süsü ama vakit bulamadım.seninki tam süper olmuş,bravo!

Adsız dedi ki...

çok şükür kavuşturana özledim bloguna bakmaya marifetli perim yine konuşturmuşsun eşimle birlikte çok beğendik kapı sü
sünü güle güle kullansın eylül hanım emeğine sağlık....y.y.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerinize sağlık çok marifetlisiniz eşiniz doru söylemiş ben buralarda yeniyim blog olayına bende çok üzülüyorum ne yapılması gerekiyorsa yapmaya hazırım imza kampanyası falan neyse ellerinize sağlık kapı süsünüz harika

AZRA SEDA dedi ki...

ellerinize sağlık sanki grapon kağıdı değil de tül gibi duruyorlar çok güzel:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Şanslı'cım, galiba sorun çözüldü.
Çok teşekkür ederim canım:)

Filiz'cim, gerçekten abartmışlar çelengin fiyatını. Ben de Bauhaus'dan 3,50 liraya almıştım. Deniz makarnasından da böyle süsler yapılıyor aklında bulunsun. Çok teşekkür ederim:)

Adsızım, demek eşinle beğendin:) O zaman sizin kapıya da yapalım bir tane:) Teşekkürler canımcım...

Mermer Tezgah Yemek Tarifleri, hoşgeldiniz:) Sanırım imzalar işe yaradı, bloglar açıldıdiye biliyorum. Çok incesiniz, çok teşekkürler:)

Azra Seda, hoşgeldiniz:) Çok teşekkür ederim:)

Maite - vitoma dedi ki...

¡Qué bonito!
Bss.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Maite - vitoma, muchas gracias.

Şehnaz dedi ki...

filizcim merhabalar canım..seni takip etmemek mümkünmü..çok beğeniyorum yaptıklarını..bu çelenkte harika olmuş..yeni bebek hayırlı olsun..sağlıkla büyüsün inşallah..sevgiler canım..

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Şehnaz, çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni sözlerinle. Yalnız bana yazdın değil mi bu sözleri? Adım Serap, üstüme alınmış olmayayım sonra:)
Sevgilerimi gönderiyorum.

hcr hobi atölyesi dedi ki...

çok şık olmuş
bende yeni bebişim için mavi beyaz yapabilirim:)
eline emeğine sağlık
sevgiler

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Kurabiye, teşekkür ederim. Mavisi de çok güzel olur. Ben de kapımıza sadece beyazını yapmayı düşünüyorum:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...