Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

4 Şubat 2012 Cumartesi

Sevgililer Günü Hediyesi Yapalım mı?

Sevgililer günü yaklaşırken, ona uygun bir proje oldu bu. Çoktandır aklımdaydı. Malzemeler de kenarda bekliyordu. Bu aralar zaten, kenarda değerlendirilmeyi bekleyen malzemelerimi kullanmak için şartladım kendimi. Hatta ceza verdim kendime, malzemeleri kullanıp azaltmadan yeni bir şeyler almayacağım. Çünkü daha boyanmayı bekleyen ahşaplarımın yanında, kumaşlar, kurdeleler, ipler, incik boncuk,  ve atmaya kıyamadığım malzemeler var. Konserve kutuları, mama kavanozları, kağıt havlu ruloları aklıma gelenler. Bir de daha önce yaptığım hobilerin malzemeleri. Kumaş boyaları, alüminyum folyo rölyef malzemeleri, yapışkanlı pvc folyolar daha neler neler...
Konumuz AŞK'tı, nerelere geldi :)
Gerekli malzemeler;
Konserve kutuları
İnce ve kalın çivi
Çekiç
Kalem
Sprey boya
Tealight mum
 Daha önce internette, LOVE yazan bir örneğini görmüştüm. Hatta orada kutuların içini önce, alçı gibi bir şeyle doldurup, donduruyordu. Sanırım, kutu eğilip, bükülmesin diyeydi. Ben gerek görmedim. Hafif bir eğilme oldu ama o kadar önemli değil. Ben AŞK yazmak istedim, ama eşim ve oğlum, LOVE yazsaydın daha güzel olurdu dediler :) Onu da yaparım, merak etmeyin dedim :)
Ben bugün lafı ne kadar çok uzatıyorum yaa :)
Neyse konumuza dönelim, belki 14.Şubat'a kadar yapmak isteyenler olabilir...
Kutuların üzerine istediğimiz gibi harfleri yazıyoruz. Örneğin; AŞK, LOVE, HOME, EVİM veya isimlerinizin baş harfleri olabilir. Benim yaptığım gibi, kalp veya başka şekiller de olabilir. Kuş, kelebek, çiçek gibi... Hayal gücü sınırsız... :)
Çizdiğim yerlerin üzerine, önce ince çiviyle küçük delikler açtım, sonra kalın çiviyi tekrar çakarak, delikleri büyüttüm. Bütün harfler için aynı işlemi uyguladıktan sonra, sprey boyayla boyadım.
Kolaymış değil mi? İşte aydınlıkta böyle görünüyorlar.
Karanlıkta ise böyle görünüyorlar.
Ben çok sevdim bu çalışmayı, hem çok basit, hem de hemen bitiyor ve sonucunu görebiliyorsunuz. Üstelikte karanlıkta çok hoş efektler veriyor.
Ayırdığım başka teneke kutular da var. Büyüklü  küçüklü bir çalışma daha yapmayı düşünüyorum. Ev ahalisi bu sefer süslememe engel oldular. Bir dantel, bir kurdele bağlayayım dedim, izin vermediler :) Diğer yaptıklarım daha süslü olabilirler :)
Bunlar da, çekim yaparken fotoğraf makinemle oynadığım karelerden bir derleme...
Bu çalışmada, yaş mama yiyerek, bana teneke kutu sağlayan Pati'ye, kutuların üzerine delikleri açarken kutuları tutmak suretiyle bana yardımcı olan çocuklarım, Volkan ve Lara'ya teşekkürü bir borç bilirim :)
Teneke kutuları kullanarak yaptığım diğer çalışmalar burada, burada ve burada.
Sevgililer gününüz şimdiden kutlu olsun.
Herkese mutlu pazarlar.

40 yorum:

Meral Sanatevi dedi ki...

Çok güzel olmuş bence süsle gündüzde göz alıcı olsun:)

Yelda dedi ki...

Çok şık olmuş Ellerine sağlık. bendede kutular hazır bekliyor bende yaz için hazırlamayı planıyorum
Sevgiler

okuyan dedi ki...

İnternette ben de benzer çalışmalar görmüştüm ve çok beğenmiştim.
Senin çalışman da öyle güzel olmuş ki, ellerine sağlık.
Aşkım ve Külkedisi sayesinde bizim evde de çokça teneke kutu var:) Sadece boyam yok:)
Sevgilerimle.

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Çok çok hoş bir çalışma olmuş,elinize sağlık:))

Banuca dedi ki...

Çok romantik gerçekten, bu romantizmi tek başıma yaşamak nasıl olur diye ben de deneyeceğim :))

nestug dedi ki...

eeee ben nerden teneke kutu bulacağım ki bunu yapmak için?
Evde ne konserve tüketiyoruz nede kediye mama alıyoruz.
Neyse sen yap bende hayran hayran bakayım:))))))
Bu arada istanbula gelemedim canım.Gelsem mutlaka arardım seni
sevgiler

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

Nasıl güzel ve romantik olmuş bu böyle ya bayıldım ellerinize sağlık :)

Ferda dedi ki...

Ne kadar guzel olmus cok begendim ellerinize saglik iyi gunlerde kullanin sevgiler...

Noblesse dedi ki...

bu kararı ben de verebilsem, bugün yine gidip, bir sürü malzeme aldım.
Çalışman çok hoş olmuş, ellerine sağlık.

Filiz'den Renkler dedi ki...

Harika olmuş..ellerinize sağlık..evdeki mobilyalarıma uygun renklerle boyayıp bende yapayım hemen;)

Arzu dedi ki...

Cok hos olmus,ellerinize saglik.

Elifinelizi dedi ki...

ama bunlar çok romantikkk :) çok sempatik olmuşlar ellerine sağlık . öyle çokta kolay değildir zannımca emek ve sabır ister . ama sonuca değer

fiamma dedi ki...

Harika olmuş ellerine emeklerine sağlık.

meralhobiart dedi ki...

Benim romantik marifetli müdürüm ellerine sağlık çok güzel olmuşlar...

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık

Nalan Ünal dedi ki...

Serap'çım, iyi fikir ve çok da güzel olmuş.

Sprey boya ne kadar pürüzsüz durmuş, tenekenin üzerine direk mi uyguladın?

Ada Deniz dedi ki...

çok güzeller. Fotoğraflara da ayrıca bayıldım...

Nedret dedi ki...

Yapmayalım kuzum gözünü seveyim. Bu sefer yapmayalım, seninkini beğenmekle yetinelim. Her gördüğümüzü, sevdiğimizi yapacağız diye helâk olacağız vallahi:))) Yani ben öyleyim:)))

aksungur46 dedi ki...

periciğim,yetenekli,anne,güzel eş,çalışkan blogcu,daha ne sıralayım canım harika olmuş hele gece görüntüsü muhteşem.yıllarca sevgilinle 14 şubatı kutla

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel olmuş :))

SARI MELEK dedi ki...

çok süper olmuş. çok romantik. bende dolaptaki malzemeleri azaltma yolundayım. tepeme yıkılacak kadar doldu neredeyse. bir ucundan başladım bitirmeye inşallah. konserve kutuları da var ama bizde elektrik kesintisi dışında mum yakma alışkanlığı yoktur:) gece görüntüsü daha hoş. ne yapsam yapıp hediye mi etsem. mum yakmayı seven var mıı? :))

ozlems.corner dedi ki...

Serapcım çok güzel olmuş,çok düzgün yapmışsın,ben bu kadar düzgün çalışamam sanırım,ellerine sağlık canım...

Nergiz GP dedi ki...

Ne güzel çok şık olmuş elinize sağlık. Harika bir fikir. Güle güle kullanılsın.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık sizin gibi ışıl ışıl olmuş

zeynep bayram dedi ki...

çokkkk romantik canım,harikasın.
bak benim oğluş bundan gördü aını yzıcakmışım hemde elyazısı...hehe olur:))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çok beğendim!hem çok düzgün çalışmışsın hemde renk seçimin çok güzel.ellerine sağlık canım.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Yorumlara cevap veremedim. Çünkü Annem geldi Samsun'dan :) En kısa zamanda, tek tek teşekkür edeceğim...
Sevgiler hepinize.

zühra dedi ki...

Gece görüntüleri çok daha güzel olmuş

yaseminyetiş dedi ki...

göründüğü gibi gerçekten çok güzeller eline ve emeğine sağlık daha ne kadar şaşırtacaksın bizi gece görüntüsü müthiş y.yetiş

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Meral ablacım, ben söz dinlerim, eşim böyle kalsın dedi:) Ama bir daha yaparsam onu süsleyeceğim. Çok teşekkür ederim.

Yelda'cım, bahçe ve balkonlara çok yakışır. Çok teşekkür ederim:) Kolay gelsin sana da, sevgiler.

Okuyan'cım, sprey boya alırsan çok rahat yaparsın. Yap yap hediye et en iyisi:) Çok teşekkür ederim.
Sevgiler.

Nuraycatasarımlar, çok teşekkür ederim:)

Banu ablacım, çok güzel olur:) Ayrıca mum ışığı huzur verir, akşamları yakarsın, dinlenirsin... Çok teşekkür ederim.

Nestug, sana da bir çare düşünelim o zaman:) Hani Rulo Kat kutuları var ya, teneke, onlardan olabilir. Veya, bazı kahve markalarında da teneke kutular var. Teşekkür ederim canım. Gelirsen ara lütfen, sevgiler.

İlayda'cım, çok teşekkür ederim:)

Ferda, hoşgeldiniz:) Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

Noblesse, eşimin diline düşünce, mecburen bu kararı aldım:) Çok biriktiler çünkü... Çok teşekkür ederim.

Filiz Bilgin Aslan, hoşgeldiniz:) Çok teşekkürler. Yapın tabii, çok basit:)

Arzu'cum, çok teşekkür ederim:)

Elifinelizi, çok teşekkür ederim canım:) Ben 1 saat gibi bir sürede bitirdim, çok zor gelmedi:) Ama hile yaptım ve harfleri düz düz yaptım. Kıvrımlı harfler olsaydı, uğraştırırdı...
Sevgiler.

Fiamma'cım, çok teşekkür ederim canım:)

Meral'cim, çok teşekkür ederim canım:)

Mehtap Kaya, çok teşekkür ederim.

Nalan'cım, çok teşekkür ederim. Evet sprey boyayı direk uyguladım. Hatta verniklemedim bile:)

Ada ve Deniz, çok teşekkür ederim canım:)

Nedret ablacım, ben de öyleyim ama bizim gibilerin tedavisi yok henüz:) Sen yap ama bunlardan, yazın balkonda hoş görünür. Çok teşekkür ederim ablacım:)

Serpil ablacım, ne güzel sözler ve dilekler... Çok teşekkür ederim ablacım.

İkiz Annesi, çok teşekkür ederim.

Sarı Melek, çok teşekkür ederim:) Malzemeleri azaltmak için, çok çalışmak lazım çoook:) Aslında bizde de ben severim mum yakmayı ama ayda yılda bir... Bahçem olsa, bunlardan çok çok yapardım herhalde:) Hediye etmek de güzel fikir.

Özlem'cim, çok teşekkür ederim canım:) Yaparsın sen de eminim. O kadar zor değil inan:)

Nergiz GP, çok teşekkür ederim:)

Düşüncelerimin Rotası, hoşgeldiniz:) Çok teşekkür ederim...

Zeynep'cim, çok teşekkür ederim canım. Oğluş ne isterse hakkıdır:) Baş harfini bari yap annesi:)

Alanay'cım, çok teşekkür ederim:) Sevgiler.

Marifetli Peri, sen de çok geç cevap verdin ama... :))

Zühra, hoşgeldiniz:) Bence de gece daha hoş. Zaten gece kullanılacak:) Çok teşekkür ederim.

Yasemin'cim, çöpçülük yaptıkça şaşırtmaya devam canım:) İstersen size de yaparım. Teşekkür ederim. Haftaya sizdeyiz:)

mutfakta bir mimar dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık şimdi teneke kutu bulmak lazım evde bir de =)

mahmur prenses dedi ki...

çok iyi bir fikir çok begendim. Love de yazılabilir. Helal olsun

projecantasi dedi ki...

Pati' nin patilerine, çocukların ve marifetli annelerinin ellerine sağlık :) Harika olmuş.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Mutfakta Bir Mimar, çok teşekkür ederim:) Kutu bulmak zor değil, bazı kahve kutuları teneke veya abur cubur kutularını da kullanabilirsiniz.

Mahmur Prenses, çok teşekkür ederim. Love yazandan da yapma planım var:)
Bu arada 18. Şubat'taki toplantıya geleceğinizi öğrendim. Bir aksilik çıkmazsa, ben de orada olup, sizinle tanışmayı ve Sevgi Perdesi projesi için hazırladığım parçayı size iletmeyi çok istiyorum.
Görüşmek üzere...

Proje Çantası, çok teşekkür ederim canım:)

Gulsen dedi ki...

Delmeden önce içlerine su doldurup dondurulda kutunun yüzeyinde çökme olmayacağını okumuştum bu tip bir uygulama mı yaptını çok düzgün olmuş kutlarım çok beğendim

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Gülsen, onu ben de gördüm ama delmek daha zor olur diye düşündüm, direk giriştim kutulara:) Ufak tefek eğilmeler oldu ama çok fazla değil. Önce ince çivi kullandığım için olabilir.
Çok teşekkür ederim.

Ebru Polat dedi ki...

Merhaba Serap Hanım,

E-postam ile ilgili sıkıntı yaşıyorum bu sebeple size buradan yazmak zounda kaldım. İzniniz için teşekkür ederim (:
Bu projenizi sitemin aşağıdaki linkinde bulabilirsiniz!

http://www.ebeesjunk.com/?page_id=440

Sevgilerimle,
Ebru POLAT

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ebru Hanım,
Rica ederim. Kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

Bayildim ... Ya ne guzel ne yaraticisiniz ;))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Adsız, çok teşekkür ederim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...