Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

8 Temmuz 2014 Salı

Minik Projeler

Yine tatil, yine çocuklar evde ve yine sıkılıyorlar... Ben de kızımla yaptığım bazı faaliyetleri sizlerle paylaşmak istiyorum ki, belki çocuklarının sıkılmalarından sıkılan annelere fikir olur :)
Büyük delikli bir tüle düz dikişle işleme yapabilirler ve çok da eğlenirler :)
Fotoğraflara bakarak, bu işleme üç günde bitti sanmayın. Hepsi aynı gün çekilmiş fotoğraflar. Kıyafet değiştirmeye bayılan kızımın dolabını görmeyin ama :)
Yaptığı bu işlemeyi sergilemek de lazım tabii... Bir atletine dikerek monte ettik ve de çok beğendik :)
Tekstil kalemleri de çok iyi bir can sıkıntısı gidericidir :) Hep kağıtlara boya yapacak değiller ya, bazen de t-shirt boyayabilirler.
Daha önce kendi çizdiği bir resmi, tişörtüne çizdi. Bu çalışmayı yapmadan önce tişörtün yıkanmış olmasına dikkat edin, çizim yapacağınız yerin altına bir karton veya dergi gibi bir şey koyarak, boyanın alta geçmesini engelleyin, sonra çocuğunuzu serbest bırakın yaratıcılığını kullansın :) En son olarak da, güzelce ütüleyin ki işlem sabitlensin... 
Biz boyamakla yetinmedik, biraz da kesme faaliyeti yaptık :) Tişört şimdi küçük geliyor. Sanırım yastık olacak :)
Bu da kızımın kendi özgün sanatsal çalışması :) Ben yaptıklarımın fotoğrafını çekiyorum ya, o da çekmiş :)
Keçeler de oyalanmak için çok işe yarıyor. Laf aramızda ben de oyalanıyorum keçelerle :)
Hayal gücümüzü genişletiyoruz. Belki bunlarla bir masal da oluşturabiliriz. Tabii daha küçük çocuklara :)
Ramazanda canım sıkıldı diye vızıldayan bir çocuk da hiç çekilmiyor :)
Bol gezmeli tozmalı, can sıkıntısız, iyi tatiller dilerim. 

14 yorum:

sebuş dedi ki...

Ne görseler yapmak istiyorlar değilmi:)sizi görünce aynı bizim evin halleri dedim kendi kendime, hep bir faaliyet içerisindeyiz:) tişört boyama işi çok güzel olmuş, küçülünce yastık yapma fikri ise süper! ellerinize sağlık..

Elift dedi ki...

Aferin ona, tatili boş geçirmek yerine elini çalıştırıyor, bir şeyler üretmenin keyfine varıyor. Çoook koccamaann öpüyorum o minicik becerikli ellerinden..

Unknown dedi ki...

Masallah güzel kızınızın ellerine sağlık, her yaştan çocuğa bu yaz sıcaklarında birkaç el işi çalışması lazım. Sevgiler..

birdunyafikir dedi ki...

Hamarat annenin hamarat kızı ile hikayesi gibi olmuş yazı:))
Verimli bir şekilde vakit geçirmiş hem kızınız, ne güzel!
:)

aksungur46 dedi ki...

marifetli annenin marifetli kızı ne güzel şeyler yapmış öyle.ellerinie sağlık miniğim

tarchinbyseden dedi ki...

becerikli annenin becerikli kızı :) nasıl özeniyorum bilsen :/ benim kızım hiç ilgilenmiyor benim yaptıklarımla. Çocukluğundan beri onun için varsa yoksa kitap kitap kitap bir de tiyatro. Kitap okuması çok güzel tabi ama azıcık ucundan bana da çekeymiş :D Kızının yaptıkları müthiş. Vallla dışarda görsem satın alırım aferin ona maşallah

Nurgül YÖRÜK dedi ki...

maşallah kızınıza da size de.Ben de yakın zamanda bir blog ve facebook sayfası oluşturdum.İzniniz olursa sitenizden paylaşım yapmak istiyorum.Sizden haber beklicem.Bu da benim çiçeği burnunda blogum :
http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

Garimpo Legal dedi ki...

to enchanted, inspiring .is, .We tastes in common, .. love the style, .TE invite to meet my blog, hope you .. la .. kisses,. following

Garimpo Legal dedi ki...

to enchanted, inspiring .is, .We tastes in common, .. love the style, .TE invite to meet my blog, hope you .. la .. kisses,. following

Garimpo Legal dedi ki...

to enchanted, inspiring .is, .We tastes in common, .. love the style, .TE invite to meet my blog, hope you .. la .. kisses,. following

Nalan Ünal dedi ki...

marifettli perimin marifetli prensesini öperim ben öperim:) çok öpüyorum ikinizi de

Zeytinli dedi ki...

çok hoş :)
banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
sevgiler

AsOrTiK dedi ki...

bayıldım bu anne-kız çalışmalarına. çok başarılı:))

Sansyorumu dedi ki...

Harika işler yapılmış emeğinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...