Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

23 Aralık 2009 Çarşamba

Dikdörtgen Şal

Efendim bu gördüğünüz şal kayınvalidemin marifeti. Kendisi çok becerikli bir hanımdır. Çok güzel iğne oyaları yapar. Bu şalı bana daha evvel yapmıştı. Ben de sizinla paylaşayım istedim. Fotoğraflar gün ışığının sonunu yakaladığım akşam üzeri çekildiği için rengi biraz farklı çıkmış. Yumuşacık, sıcacık bir dokusu var.

Annem bu şalı değişik bir yünle örmüş. Aslında örümcek örneği, ama ipin dokusundan dolayı böyle bir model çıkıyor ortaya. İp, kalın ve ince şekilde devam ediyormuş. Tek yapmanız gereken kalın ve ince yerleri denk getirmek. Ben şal dedim ama yumuşacık olduğu için küçülüyor ve atkı olarak da kullanılabiliyor. Annemler Samsun'a döndüler, Özlem (kızı) okutmazsa, muhtemelen bu yazıyı okumayacak ama olsun. Tekrar teşekkür ederim anneciğim.


16 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım kayınvalidenin emeğine sağlıkk güle güle kullan...

bahar yorgun dedi ki...

kayınvalidenin ellerine sağlık ve çok geç kaldığım için biraz utanarak ta olsa doğum günü kutlu olsun Rabbim çocuklarınla mutlu ve uzun bir ömür nasip etsin

Unknown dedi ki...

Renk deve tüyü bayıldım ayrıca çok ta zarif olmuş kayınvaldenizin ellerine sağlık iyi günlerde kullanın.

Sevgiyle kalın...

sibel dedi ki...

efil efil çok güzelmiş.Kayın validenin emeğine sağlık.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Benim annem (kayınvalidem) de Samsun'da yaşıyor. O da harika el örgüleri yapar. Bu şaldan kızkardeşimin düğünü için simli inceli kalınlı bir beyaz iple örmüştü şahane olmuştu gelinliğin üzerine bende de siyah simlisi var. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Kayınvalidenizin ellerine sağlık, çok güzel olmuş.

nalan dedi ki...

çok güzel ,zevkle kullandığın belli sen çok tatlı bir gelinsin.ne mutlu annelerine
öptüm seni

mamila dedi ki...

Kayınvalidenizin ellerine sağlık renk de harika ,iyi günlerde kullanın. sevgiler

kahve molası dedi ki...

canım harika olmuş ii günlerde kullan. bu arada kayınvalidenizin ellerine sağlık

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Pembe Tatlar teşekkürler canım.

Bahar, ne utanması, olur mu hiç. Amin çok sağol.

Belgin ben de beğeniyorm rengini.

Sibel mi desem abla mı desem, çok teşekkürler.

Esin, ne güzel ortak noktamız varmış. Sevgiler canım.

Elvan, çok teşekkürler.

Nalan Ablam, şımardım valla. Ben de seni öptüm.

Mamila, teşekkürler, sevgiler benden.

Kahve Molası, çok teşekkürler canım.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bu arada, 10 marifetten iple ilgili bilgi soran olmuştu. Ben de annelerime telefon açıp sordum ama hatırlayamamışlardı. Bu gün gidip bulmuşlar satılan yeri ve almışlar ismini. Akse Nagis Fantezi iplikleri. Her yerde bulunur mu bilmiyorum ama umarım işinize yarar bu bilgi. Üşenmemiş gidip araştırmışlar benim için, seviyorum onları...

PAMUK dedi ki...

MERHABA PERİ,SİTENİZ ÇOK GÜZEL BAŞARILARINZIN DEVAMINI DİLİYORUM.BENİM RİCAM DİKDÖRTGEN ŞALDA KULLANILAN İPİ NERELERDE BULABİLİRİZ BENİM OTURDUĞUM ŞEHİRDE BÖYLE BİR İP YOK YARdIMCI OLURSANIZ MİNNET DUYARIM.
SEVGİLERLE PAMUK

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sevgili Pamuk, öncelikle hoş geldin. Beğenilerin için teşekkür ederim. Bu ip pek yaygın değil. Annem ve kayınvalidem Samsun'da oturuyorlar. Orada bulmuşlar.Adı "Akse Nagis Fantezi iplikleri". Umarım yardımcı olabilmişimdir.

PAMUK dedi ki...

YİNE BEN PAMUK.ŞEKERCİĞİM YARDIMLARIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM,MALESEF BURADA YOK O İPTEN HERŞEY KISMET,SAMSUNA GELİRSEM ALMAYA ÇALIŞACAĞIM MUHAKKAK.KENDİNE CİC BAK COCOMAN ÖPÜLDÜN:)

yasmin dedi ki...

çok beyendim ama kesin yapamam.. böyle denk getirip bu havayı vermek zor..annelerin ellerine sağlık..:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Pamuk, rica ederim:)

Yasmin, ben de yapamam bu kadar güzel:) Sormuştum zaten nasıl denk getiriyorsunuz diye, ipin gelişi öyleymiş. Çok teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...