Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

2 Aralık 2009 Çarşamba

Rüyama Girdin Sesi :)




Misafirlerim henüz buradalar ama ben bir cee yapıp gidiyorum. Neler kaçırdım diye de çok meraklanıyorum. Arada bir bakıyorum şöyle üstten ama yetmiyor. Hatta bazı blog arkadaşlarım, "hiç tanışmamama rağmen" rüyama girdiler :) Gülmeyin ama, aaa...
Sevgili Sesiber, bir tanışma toplantısı yapmış, hemde evindeymiş, bak bak bak :) Diğer arkadaşlarımı hatırlayamıyorum ama Sesi ile çok iyi anlaşmışız. Bize yaptığı işleri gösteriyor, şömine başında. Sonra da nasıl olduysa güneşli bir hava olması itibariyle bahçede oturuyoruz. Hatta şakalaşıyoruz :) Orada olmaktan mutluluyum, güzel duygular içindeyim. Ve uyanıyorum...

Aslında, tanımadığım ama farklı düşündüğüm birini, rüyamda daha farklı görmek enteresandı. En çok takip ettiğim bloglardan biridir o. Bilinç altım bana ne demek istiyor?
Sesi duydun mu? Geliyorum bak oraya :)

Görüşmek üzere...


9 yorum:

sesiber dedi ki...

Az sonra odamam kapanıp birşeyler dikmeye hazırlanıyordum, bir bakayım diye bloga girdim. Takip ettiklerimde senin başlığı görünce koştum, geldim.
Hayır olsun, ben de çok görürürm sanal arkadaşlarımı. Bahçe ve şömine olayı uymuş:)) Rüyalarımız gerçek olsa ne güzel olur di mi?
Çok öpüyorum seni.

Pembe Tatlar dedi ki...

Hayrola inşlhh:))))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sesi'm, zaten şömine ve bahçeyi görmüştüm blogunda. Seni görmemiştim, seni de rüyamda gördüm. Hep sarışın kısa saçlı ince yapılı, akıllı, eprili ama biraz mesafeli biri olduğunu düşünmüştüm. Fakat rüyamda, siyah ama kısa saçlı, yine ince ama çok daha samimi biriydin:) Kafam karıştı... Rüyalar gerçek olsa anca düzelirim ben. Grip olmadığıma göre, ben de öptüm gitti seni.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sağol Pembe Tatlar, hayırdır inşallah. Uzak kaldım ya bir süredir...

sesiber dedi ki...

:))hayal ettiğin gibiyim aslında. sarışınım, uzaktan mesafeliyim, yakından samimiyim ya da olmak istediklerime göre davranıyorum diyelim :))
ince kısmı eh işte, şişman değilim ama çok zayıf ta değilim.
Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim:))
İyi geceler Serapcım.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok şeker olduğun kesin...
Ben öyle hemen herkese yakınlık hissedemem, bu zorla olacak birşey değil ama seni bu kadar blogun içinden cımbızla çektim. Blogum yoktu üstelik ama seni takip ederdim. Neyse bu yazışmalar yanlış anlaşılmadan, konuyu kapatıp gidip yatayım. Erken kalkacağım yarın. Sana da iyi geceler Sibel'cim.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Gerçi ben gidip yatayım dedikten sonra 1 saat daha geçer ya neyse:)

perisihri dedi ki...

Merhaba..Ben perisihri.Günlerdir bloğuna girmeye çalışıyorum ama sonunda başardım:) tabi firefox indirdikten sonra.bloğunu çok beğendim hatta gezerken kendimi kaybettim:)emeklerine sağlık tebrik ederim.
Sevgilerimle...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Hoşgeldin Perisihri...
Ne güzel sözler bunlar, çok teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...