Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

21 Ocak 2012 Cumartesi

Güzel Bir Tatil Olsun

Bir dönemi daha bitirdik. Hem de güzel bitirdik...
Karneler alındı, kızımın karnesinin hepsi 5'lerle dolu (2. sınıf), oğlum da Teşekkür aldı (7. sınıf). 
Sınıflar bir şekilde geçilir de, bugün onlar hakkında öğretmenlerinden duyduğumuz güzel sözler, sanırım bizim için karnelerindeki notlardan daha önemliydi... 
Teşekkür ederim size, canlarım.

Bugün onların günüydü. Karne töreninden sonra ne istiyorlarsa onu yaptık. Gezdik, alış veriş yaptık, abur cubur aldık :) Mutlu ama yorgun bir şekilde eve döndük. Çok çalıştılar, çok yoruldular şimdi dinlenme vakti artık. Tabii her tatilde olduğu gibi, günlük planlar yapılacak ve panolarına asılacak :) Yoksa ne oyuna, ne de televizyon seyretmeye doyamıyorlar :) Onları sıkmadan ama her gün prensipli bir şekilde, tekrar yapmaları, bilgilerini de taze tutacaktır. Özellikle Lara için. 
Lara'ya yardımcı kitaplar aldık. Farklı Yayıncılık'tan, Öykü Dünyası, Farklı Zeka ve Bilgi Transferi. İçinde çocukların eğlenerek yapabilecekleri alıştırmalar, bulmaca şeklinde işlemler var. Lara çok sevdi ve eve gelir gelmez yapmaya başladı. Tavsiye ediyorum efendim...
Bütün öğrencilere ve öğretmenlere iyi tatiller diliyorum...

14 yorum:

meralhobiart dedi ki...

Çocukları ve seni kutlarım canım,hepimiz için güzel bir tatil olur inşallah.
Seni kocaman öpüyorum...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Meral'cim, çok teşekkür ederim canım. Senin kuzucuklara da iyi tatiller:) Ben de çok öptüm seni...

oytunla hayat dedi ki...

allah başarılarını daim etsin canım..

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Kutlarım hem minikleri hem de onları huzurlu bir aile ortamında sevgiyle büyüten ailelerini !Çocukların şimdi dinlenme eğlenme zamanı; tabii sinemaya gidilecek,abur cubur yenecek,belki biraz daha geç yatmalarına izin verilecek :) Mutlu tatilleriniz olsun !

My Hobby World dedi ki...

Mutlu tatiller diliyorum.Tavsiye için ayrıca teşekkürler.

hobivakti dedi ki...

Çocukları tebrik ederim.

15 tatil, güzel, dopdolu, yaşanası geçer inşallah. :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çocuklarınızı tebrik ediyorum.aferin onlara...(ve sizi de tabiki:))

Fidan Başaran dedi ki...

her ikisini ve tebrik ediyorum ve iyi tatiller diliyorum.
seni ve eşini de böyle güzel çocuklar yetiştirdiğin için ayrıca tebrik ediyorum.
allah başarılarının devamını göstersin inşallah serap'cım.

aksungur46 dedi ki...

çocuklarını ve seni,babayı kutlarım.allah tamamını erdirip üniversiteler bitirmek nasip etsin.iyi tatiller

Müge Arıkan dedi ki...

Başka bir son bekleyemezdimki:) Sen gibi bir perinin muhakkak eşi ve evlatları O'na benzeyecektir. Bu bir bütün meselesidir pericim:)Tebrik ediyorum meleklerini ve sizleri, başarılarınız ve mutluluğunuz daim olsun:)

tijeen dedi ki...

iyi tatiler dilerim guzucuklara,nasılda çabuk büyüyorlar bir bilsen canım yaaa hiç anlamıyorsun,bi bakıyorsun üniversite sıralarında
bu günlerin keyfini çıkar, en tatlı günlerin :)
sevgilerimleee...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Oytunla Hayat, çok teşekkür ederim canım:) Amin...

Colette, çok teşekkür ederim. Onların başarıları bizleri de gururlandırıyor elbette. Tatilde en sevindikleri şey, biraz daha geç yatmalarına izin vermemiz sanırım:)

Hobby Dünyası, rica ederim. Çok teşekkürler:)

Hobivakti, çok teşekkürler canım. İnşallah sizin için de güzel geçsin...

Alanay'cım, çok teşekkür ederim:)

Fidoş'cum, çok teşekkür ederim canım. İnşallah bizi hep mutlu ederler. Büyüdükçe işler zorlaşıyor doğrusu...

Serpil ablacım, amin ablacım, çok teşekkür ederim.

Müge'cim, çok teşekkür ederim. Ne güzel yazmışsın, bir bütünüz elbette biz...

Tijeen, hoşgeldin:) Haklısın, zaman çok çabuk geçiyor gerçekten. Önce "bir büyüseler" diyoruz, sonra da küçüklüklerini özlüyoruz... Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

fiamma dedi ki...

Nice güzel karneler diliyorum çocuklarına MarifetliPerim. Tatili hak etmiş ikisi de. Zaman çabuk geçiyor bir bakacaksın mezun olmuşlar:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fiamma'cım, çok teşekkür ederim:) O günleri görmeyi de çok istiyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...