Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

20 Haziran 2009 Cumartesi

Babamsız Ben...


Canım babacığım,

Yine yoksun, bu babalar gününde de yoksun işte yanımda... Ne kadar özledim seni bilemezsin. Ellerini...

Ah babacığım, ellerini hatırlıyorum, ne kadar zarif ve ne kadar yumuşaktı. Severken bile, sanki incitecekmiş gibi dokunmaya kıyamazdın. Kocaman kızdım, ama sen yine de karşıdan karşıya geçerken elimden tutardın. Ben de şikayet etmezdim ki bundan. Anlardım beni düşündüğünü, sevdiğini... Öyle söyleyemezdin ulu orta, apaçık sevgini. Ben hiç duymadım ki ağzından beni sevdiğini, ama bilirdim, biliyorum...

Bir de keyiflenince ne güzel türkü söylerdin "Çarşambayı sel aldı, bir kız sevdim el aldı..." Bir de, annemi kızdırmak için, onun yeşil gözlerine bakarak "sevemedim kara gözlüm seni doyunca..."

Ben de sana doyamadım babacığım, bu kadar erken gitmek zorunda mıydın? Sevinçlerim hep yarım, içim hep buruk. Sen gittin, ben büyüdüm ama ben büyümek istemedim ki... Daima senin kollarının altında, sıcaklığını duyarak kalmak, ne olursa olsun kendimi güvende hissetmek isterdim. Küçük bir kız gibi... Paylaşacağımız o kadar çok şey varken, şimdi senden kalan birkaç hatırayla yetinmek zorundayım. Seni düşünüyorum, çocuklarıma seninle ilgili birşeyler anlatıyorum ama yetmiyor. Onları ne kadar çok seveceğini düşündükçe, göremediğin için, içim burkuluyor.

Ah babacığım, her zaman taralı saçlarını, yumuşacık bakışlarını, o güzel ellerini, sesini, kokunu unuturum diye çok korkuyorum. Sana ihtiyacım var. Yokluğunu taa yüreğimin derinliklerinde hissediyorum. Ben şimdi sensizim, babasız... Hiç kolay değil, yaşamadan bilinmiyormuş.

Canım babacığım, babalar günün kutlu olsun. Seni çok seviyorum, sen benim içimdesin o yüzden hep benimlesin.

Babam... Işıklar içinde ve huzurla uyu...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

ah ah
anneler günündede ben böyleydim hir haftam ağlamakla geçti hp.
evet yaşanmadan anlaşılmıyor yazdıklarını o kadar iyi anlıyorum ve katılıyorumki bilemezsin

icimdeki yolculuk dedi ki...

okurken gözlerim doldu ben anneler ve babalar gününün zamanlarını bile unuttum:(( nur içinde yatsınlar mekanları cennet olsun

GAMZELİ ANNE dedi ki...

canım emin ol ki seni duyuyor baban ...Çok duygulandım güzelim ama sen hayırlı bi evlatsın ki halen babanı anıyorsun ve hep anıcaksın ...bazıları varki yaşarken bile kıymet bilmiyor ...baban yaşasaydı seninle gurur duyardı peri arkadaşım benim..sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Çok kısa ama çok güzel yaşadık babamı..O'nunla ilgili hep güzel hatıralar var.. Çok güzel ifade etmişsin ablacım, Babamızın eşsiz sevgisini..O hep bizimle.. Yüreğine sağlık.. Barış..

Kurbiş dedi ki...

çok güzel ifade etmişsin özlem büyük eminim sizi duyuyordur çok hüzünlendim:((

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok teşekkür ederim hepinize, güzel yorumlarınız, iyi dilekleriniz için...
İçimden geldiği gibi yazdım babamı, aslında daha yazacak o kadar çok şey var ki onun hakkında...

lolipu dedi ki...

Seni o kadar iyi anlıyorumki Marifetli Peri. Aynı acıyı ve özlemi yaşayan biri olarak yazdıkların beni çok etkiledi. Nurlar içinde yatsınlar.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Amin, çok teşekkür ederim.

sibel dedi ki...

benim çocuklarımda biri 14 yaşında biri 19 yaşındaydı babasız kaldığında,ama bizim babamız çocuklarını nekadar sevdiğini hep gösteren bir babaydı.Ama çocukların bunu kolay atlatması için ben hiç yanlarında ağlamadım ve hep ondan sevgiyle bahsettim.BİLİYORMUSUN bağrına taş basmak diye bir şeyin var olduğunu öğrendim.İyi ve güzel insanlar erken gidiyor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...