Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

18 Haziran 2009 Perşembe

Karton Kutu Kaplama

Dondurma kutularını kapladım bu sefer de. Aslında her türlü kutuyu kaplayabiliriz bu yöntemle. Yapışkanlı folyo ile daha da kolay oluyor. Ama illaki gerekli değil. Defter kitap kaplıklarıyla, boyayarak hatta kumaşla bile kaplayabiliriz. İleriki zamanlarda bunlarla ilgili de örneklerim olacak.


Kutunun büyüklüğüne göre kestiğim yapışkanlı folyoyu, arasında hava kabarcığı ve kırışıklık olmadan kutuya yapıştırdım. Fazlalıkları kestim. Kestiğim parçalardan da içini ve iç yanlarını kapladım. Ziyan etmek yok.

Bu da kutuların ilk halleri. Bu kutuları değişik yerlerde kullanabiliriz. Çünkü böyle toparlayıcılar her yerde gerekli oluyor. Banyoda, çocuk odasında veya dikiş malzemelerini koymak için kullanabileceğimiz gibi, hediyelerimizi böyle bir kutunun içinde verebiliriz. Ne dersiniz?

12 yorum:

harosa dedi ki...

ellerine sağlık canım bende çok seviyorum kutu kaplama işini çok güzel olmuş
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzeller...

Nilgün Komar dedi ki...

10marifete yazdım ama dayanamadım burayada yazacağım..
süper olmuş tek kelime ile..
eline sağlık..

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok faydalı oldu bu kutular. Kutu kaplamaya devam edeceğim. Teşekkürler güzel yorumlarınıza...

kirazdünyası dedi ki...

ne kadar güzel bir fikir,ellerine sağlık....

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

güzel bir fikir ellerine sağlık sevgiler

HUYSUZBALIK dedi ki...

Aynı desenden bende de var :) Öööyle bakıyordum ne yapsam diye. Süper oldu bu öneri. Sevgiler...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Teşekkürler ziyaretiniz için. Sizinkileri de bekliyorum merakla.

hilalinmutfagi dedi ki...

Ellerine saglik cok guzel olmus.Guzel bir fikir tesekkur ederim,kolayliklar diliyorum.SEVGILER....

karamel mutfak dedi ki...

yapışkanlı sitreş olmadıgından ben hep uzak duryorum diger metotları da akatarırsanız çok mutlu olurum.emeginize salık.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sevgili hilalinmutfağı, fikir verebildiysem ne mutlu bana. Ben teşekkür ederim.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Karamel mutfak, hoşgeldin. Yapışkanlı folyo gerçekten kolaylık sağlıyor, çabucak bitiyor. Ama eğer bulunamıyorsa, beğendiğin bir kağıdı da kullanabilirsin. Bunu da arkasına yapıştırıcı sürerek yapabilirsin. Hava kabarcığı olmaması lazım. Bunun için de bir kredi kartı kullanabilirsin. Bir yöntem de, kağıtla kutunun arasına şeffaf, ince poşet koyup, üzerinden sıcak ütü ile ütülemek. Ben bu yöntemi bir arkadaşımın sitesinde okudum fakat denemedim. Kumaş da aynı şekilde yapıştırıcıyla yapıştırılarak uygulanıyor. Tabi ki bunlar folyo gibi kaplanıp fazlası kesilemeyeceğinden, önceden pay bırakarak kesilirse daha iyi sonuç verir. Anlatabildim mi bilemiyorum. Beni takibe almışsınız, teşekkürler. Şu sıcaklar bittiğinde, projelerimin arasında var. O zaman daha çok yardımım olabilir belki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...