Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

7 Temmuz 2009 Salı

Boncuktan Işıltılar

Koridorda kullandığım bu aksesuarımı, elimde kalan plastik boncuk ve zincirle yaptım.

Üç metre kadar zincire, çivilere dizdiğim boncukları aralıklı olarak yerleştirdim. Böylece uzun, boncuklu bir zincirim oldu. Daha sonra onu kullanacağım yere göre ve zevkime göre şekil vererek astım. Asma işlemini, oradan geçmekte olan kablo kanalına, misina yardımıyla bağlayarak yaptım.

Orta kısmından da, yine sarkan zincirlere takılmış nazar boncuğu, metal yıldız, terlik ve inciyle süslenmiş sarkacı astım. Gece ışık yandığı zaman hoş yansımalar oluyor koridorda.

19 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok şık olmuş, böyle aksesuarları çok severim.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Bizim Gibiler dedi ki...

Epey uğraştırmışssın sizi belli, fakat çok şık bir görüntü çıkmış ortaya.
Ellerinize sağlık.

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok şık olmuş canım ellerine sağlık...

TATESAL dedi ki...

Çok beğendim,banada fikir oldu...Şıkır şıkır şık bir aksesuar,ellerine sağlık...

GeCe dedi ki...

hem fikir hem görüntü harika çok güzel olmuş

dshandmade dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş. Hoş bir oryantal hava katmış. ellerine sağlık.

Nur dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuşş

dakikadanonce dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel olmuş......

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ne güzel fikir verebildiysem. Teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.

ebruli dedi ki...

Tam benlik şıkır şıkır.Süer olmuş ellerine sağlık.sevgiler.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Teşekkürler Ebruli.

cafemis dedi ki...

günaydın arkadaşım,senin ve tüm ümmeti muhammetin duaları kabul kandili mübarek olsun

newlife dedi ki...

gerçekten isminiz gibi marifetlisinz bayıldm sizi izleyeceğim:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

O kadar marifetli değilim, yapıyorum işte birşeyler:) Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Kullanici adini marifetli peri olarak secen birinin o kadar marifetli degilim demesi komik olmus

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

"Adsız", eğer sayfamı incelemiş olsa idin bu ismi benim seçmediğimi de görmüş olurdun...

mamila dedi ki...

ÇOK DEĞİŞİK FİKİR,ÇOK DA BEĞENDİM.IŞIKLA OLAN RENK OYUNLARI GÖRÜLMEYE DEĞER OLMALI.TEBRİKLER. SEVGİLER

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Mamila, fotoğraflar çok istediğim gibi değil. Ama ışık yandığında çok güzel yansımalar oluyor. Teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...