Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

29 Ekim 2009 Perşembe

İlelebet Cumhuriyet



Cumhuriyetimizin, seksen altıncı yılı kutlu olsun.

Çocukluğumdaki gibi, neşeli, sevinçli, coşkulu kutlamak, Cumhuriyet Bayramı deyince, bayrağımı asarken, şehitleri, açılımları, kavgaları, polislere taş atan çocukları, copları düşünmek istemiyorum.

Çocuklarımın, benim çocukluğumdaki gibi kutlamasını ve her zaman öyle hatırlamalarını umuyorum.

Kızım, beş buçuk yaşında. Okulda, Cumhuriyet şarkıları ve şiirleri öğreniyor. Onları sevinçle söylüyor. 86 yıldır çocuklar bu şarkıları söylüyorlar. Çocuklarımız Cumhuriyeti ilelebet yaşatacaklar. Hiç kimse buna engel olamayacak...

"Benim naçiz vücudum birgün elbet toprak olacaktır, fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet paidar kalacaktır."
Mustafa Kemal Atatürk

3 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Peri'm; aydınlık yüzlü çocuklar mavi gözlü sarı saçlı güneşe dönsünler yüzlerini.
Bu Cumhuriyet bu ülkeye nasip olmuş bir lider tarafından armağan edilmiştir ve sonsuza kadar da korunacaktır.
Kızını ve seni gül yanaklarından öpüyorum..

mais62 dedi ki...

Seragun önderliğinde düzenlenen Eskileri Yenileme Etkinliği Kasım/2009 evsahipliğini ben yapıyorum arkadaşlar.Çalışmalarınızı sayfalarınızda yayınlayınca bana yorum yada cbox yoluyla haber verin lütfen.Hemen gelir alırım.Etkinliğimize herkes davetlidir.Blogu olmayan misafirlerimde çalışmalarını sergilemek isterlerse bana mavis62@gmail.com'dan ulaşabilirler. Ayrıca http://mavis62.blogspot.com/ adresimdende bana ulaşabilirsiniz.
Bana ulaşan arkadaşlarımın çalışmalarını hemen yayınlamaya başlıyacağım.

FATOJ dedi ki...

bu ülkeye değil bir Atatürk adam akıllı bir yönetici bile gelmez artık...o bizim başımıza gelmiş en güzel armağandı ve her güzel şey gibi kısa sürdü..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...