Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

26 Aralık 2009 Cumartesi

Kazaktan Küçük Periye Elbise

Takip ettiğim bu blogda gördüm bu dönüşümü. Çok beğendim, giymediğim, ayırdığım ve hatta verdiğime pişman olduğum :) bir sürü kazağım var. Dikiş bilmeyen ben bile bunu kolaylıkla uygulayabilirdim ama annemin burada olduğu bir zamana denk gelince, armut piş ağzıma düş durumu oldu.

Önce kızımın triko bir elbisesini kazağın üzerine koyup kalıp olarak kullandık. Kenarlarından iğneledik ve dikiş payı bırakarak kestik. Aslında bir hata yapmışız. Tersini çevirip kesseydik, dikişe hazır olacaktı. Bu ilk ya ondan herhalde. Ben de tabi hemen olsun bitsin diye, kadıncağıza düşünme fırsatı bile vermedim. Bir de keserken kolları geniş kesmişiz, dikerken bilek kısmına doğru daralttık.

Diktikten sonra, kenarları atmasın diye zigzag geçelim dedik ama olmadı. Çünkü esneme yaptı. Bundan da vazgeçip çift dikiş giderek sorunu çözdük.



Kalan parçalardan da cep yaptık ve cebin üst kısmına pile yapıp bir de evdeki düğmelerden dikince, çok sevimli bir elbise oldu.

Yaka kısmına hiç dokunmadık olduğu gibi bıraktık ama güzel durdu.

Ta ta ta taaaaamm...


İşte mutlu kızım ve şirin elbisesi...

17 yorum:

sibel dedi ki...

harika olmuş şekerede çok yakışmış

sesiber dedi ki...

İnanılmaz güzel olmuş, kızına da çok yakışmış:) Annein de senin de ellerine sağlık Serapcım.

tatlıhayat dedi ki...

Vallahi bravo.Çok şirin olmuş.Sevgiyle...

Nigar Hikmet dedi ki...

çok şirin olmuş,elinize sağlık.
Küçük peri iyi günlerde giysin : )

Begonvilli Ev dedi ki...

Harika olmuş. yürekten kutluyorum yaratıcılığınızı. Sağlıkla giymesi dileği ile.

MAYRI dedi ki...

(¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)
¸. • '¸. • *' ¨) ¸. • * ¨) ¸. • '¸. • *' ¨)
(¸. • '(¸. • `* ¸. •' ¸. • * '¨)♥ ¸. • * ¨)
........|_ ♥_|...... ★ MERHABA
........| 000 | ...... 2010 YILININ
........| 000 |....... SEVGİ
........| 000 | ....... HUZUR
........| 000 | ........NEŞE
........ \ 00 /.........SAĞLIK
......... \ 0 /..........GETİRMESİNİ
...........||............ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE
...........||.............TEMENNİ EDİYORUM.
...........||....... (¸. • ♥ ♥ •¸.)
.........._||_.....SEVGİLERİMLE... ★...
♥ ¸. • *¨)¸. • * ¨)....¸. • * ¨)
(¸. • '♥ ♥. ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨) ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨)

★MUTLU YILLAR ★

<:))

... dedi ki...

marifetli peri
bir malzemeye 2. hayat şansı vermek, çok güzel bir duygu değil mi?
Sevgiler

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Çok güzel bir değerlendirme olmuş, ellerine sağlık, cimcime de güle güle giysin... :)

Adsız dedi ki...

Üç perim :) Ay ne kadar güzel olmuş, o cepler hele. Kimin aklına gelir bu güzel pembe elbisenin bir zamanlar bir kazak olduğu.
Bayıldım, bayıldım, bayıldım.
Seni çok seven Gülen hepinizi öpüyor..

mamila dedi ki...

MERHABA ÇOK ÇOK GÜ<ZEL OLMUŞ KIZINIZ İYİ GÜNLERDE GİYSİN. YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN SEVGİLER

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim. Sevdim ben bu işi.

Sibel Abla, yakıştı gerçekten, çıakrmıyor üstünden:)

Sesiber'ciğim, bir kuş kondursam daha güzel olurdu değil mi?

Tatlı Hayat, sağol sevgiler.

Nigar Hikmet, teşekkür ederim. Ben de sizin yaptıklarınızı çok beğeniyorum.

Begonvilli Ev, ilham alıyorum tabiki ama biraz değiştirdim ben. Teşekkürler.

Mayri, teşekkür ederim.

Annelerin Günlüğü, ben öyle çabucak atamayanlardanım. Değiştirmek çok zevkli bir iş. Eski birşeyde değişiklik yapmak daha çok hoşuma gidiyor. Olmazsa üzülmem yani:)

Sibelin Hobi Dünyası, değerlendirmeyi seviyorum. Çöpçüyüm yani:)Teşekkürler.

Gülen'im sen haklıymışsın valla. Tabi ben senin gibi yapmıyorum, kullanmadıklarımı değiştiriyorum:) Çok komiktin ama, ben hiç kışı düşünmedim derken:)Erdi'nin de blogu varmış bak bak:)

Mamilla, Çok teşekkürler.

Herkesin yeni yılını kutluyorum. Öpüyorum.

sesiber dedi ki...

Olurdu valla:)
Mutlu yıllar Serapcım. Belki yarın fırsatım olmaz, şimdiden yazayım.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Canım çok sağol. Biz her sene kardeşim ve ailesi, bir akrabamız hep birlikte bizde kutlardık. Kardeşim Japonya'ya uçtu, akrabalarımızın da ikizleri oldu. Öööyle kendi kendimize kaldık. Kötü oluyor böyle de:( Senin misafirlerin var yarın biliyorum, şimdiden mutlu yıllar Sibel'cim...

bahar yorgun dedi ki...

maşallah diyorum sana... çok hoş olmuş bu ellerine sağlık

kahve molası dedi ki...

gerçekten muhteşem olmuşş ellerinize sağlıkk ...

BynFavori dedi ki...

çok güzel olmuş

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bahar'cım, çok teşekkür ederim:)

Kahve Molası, çok teşekkür ederim:)

BynFavori, çok teşekkür ederim:)

Geç yanıt verdiğim yorumlar için özür dilerim. Gözümden kaçmış...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...