Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

30 Ocak 2010 Cumartesi

Sıkıldım ve Süsledim

Değişiklik yapmaktan çok hoşlanırım. Önceden salonumun şeklini sürekli değiştirirdim. Değiştirirdim diyorum ama eşim de benim gibi, "değiştirsek mi acaba?" dediğimde hemen "hadi" derdi. Fakat şu anda bunu yapmam mümkün değil. Televizyonun yeri artık sabit olduğundan (LCD) uzun zamandır salonum aynı şekilde duruyor. Ben durmuyorum tabi, yazın halıları değiştiriyorum. Daha hafif, küçük halılar seriyorum. Perdelerimi çıkarıp jaluzi kullanıyorum. Aksesuarları değiştiriyorum. En son olarak salonuma, İkea'dan su dalgası şeklinde iki tane ayna aldım. Şu sözü de çok severim; küçük bir değişiklik, büyük bir mutluluktur...
Hay Allah! Diz üstü bilgisayarımda yaptığım değişiklikten bahsedecekken, konunun taa özüne inmişim :) Daha önce bahsetmiştim aslında, bu pc için hain planlarım var diye. Benim için çok özel olan bu hediyemi burada anlatmıştım.

Yuarıdaki resimde gördüğünüz şekilli delgeçlerin bir çok çeşidi var. Hayvan figürleri, yaprak, kalp... Sevgililer günü yaklaşırken, kalpli olanı da çok işe yarardı :) Aslında duvar stickerları gibi laptop için hazır olanları da var. Bir de kendiliğinden süslü olanları... Benimki neden süslü değil dedim ve yaptım.

Yapışkanlı folyoyu (Dc-Fix) çiçek desenli delgeçle delerek, çiçek figürleri elde ettim. Sonra bunların arkasındaki kağıdı çıkarıp yapıştırdım. Çokrenkli olmasını istemedim o yüzden, siyah, beyaz ve griden oluşan sade bir folyo seçtim. Gölgeli gibi, çok hoş bir doku oldu. Tek sorun, önce çizseydim daha hoş bir şekil verebilirdim sanırım. Dedim ya sıkılıyorum diye, bunlardan da sıkılırsam, veya düşerlerse başka birşey yaparım o zaman.

Not: Gündüz daha belirgin, güzel bir fotoğraf çekince, onu da ekleyeceğim.

12 yorum:

Açalya dedi ki...

Ben bu fikre ve yapilisina bayildim! ben de yapacagim.

sibel dedi ki...

PERİCİM SÜPERSİN.SEVGİLER

herşeyden azıcık dedi ki...

O lcd hakkında da benim güzel bir fikrim var ama... sinir ediyor beni duvara çakılıp kaldı tapulu malı herhalde:)) Her ne kadar benim bey de beni dizüstüne terfi ettirsede ben masa üstüden vazgeçemiyorum:((Bunlar küçücük bişey sinir ediyor beni:)) Can Dündar ne güzel yazmış her ne kadar colayı hep onlar döküyor ve hep kadınlar temizliyor olsa bile evlilik eğer sevdiğinleysen güzel bişey. (Bu arada bizim adamlar kardeş olabilirlermi acaba:))

renklicehobiler dedi ki...

merhaba. Blogun paylaşımların ne güzel. Değiştirme konusuna katılıyorum hemen sıkılırım hep yenilik ister ve yaparım. Benim elbiselerim gibi eşyalarımında cicileri var habirede yapıyorum. Dur bakalım sonu ne olacak. Sevgiler...

Gülen Tezer dedi ki...

Işıl ışıl olmuş Peri'm. Ne güzel olmuş :) Laptop sevesim geldi; o derece yani :) Laptop büyük rahatlık ama sevemedim gitti. Değişiklik beni de mutlu eder ama kol sorunumdan dolayı bırak yer değişikliği yapmayı ev bile süpüremiyorum çok zaman.
Seni hep mutlu etsin o minicik değişiklikler.
Seni seven Gülen :)

NuR dedi ki...

Harikasın, ne diyeyim, bazı insanlar yaşamlarının, kontrol edebidikleri noktalarına, parmakları ile dokunur, minik mutluluklar yaratırlar. Sen de onlardansın:) Parmaklarında periler var. Laptop hikayeni de okudum. Çok hoş, Allah mutluluğunuzu daim etsin canım
Sevgiyle kal

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Açalya, tşekkür edrim. Yapmalısın mutlaka, çok keyifli...

Sibel,ciğim, sağol canım.

Herşeyden Azıcık, Funda'cığım, teşekkür ederim hoş yorumuna... O kadar mı benziyorlar eşlerimiz? Demek ki sen de mutlusun...

Renklicehobiler, beğenilmek ne güzel birşey :) Sevgiler benden.

Gülen'im, sen iyi ol da, bırak eşyalar yerinde kalsın. Laptopa ben de zor alıştım. Minik geldi falan ama herşeyim, bütün dosyalarım düzenli bir arda olunca alıştım artık, seviyorum. Seni seven Serap :)

Nur, çok teşekkür ederim. "Parmaklarında periler var" demişsin, çok hoşuma gitti. Sevgiler.

bahar yorgun dedi ki...

marifetli periciğim 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için hediyeleşme etkinliği başlattım. katılırsan sevinirim. bu arada bilgisayarın süsleri pek hoş bir hava katmış :))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bahar'cım, katılmak isterim tabi ama hiç bilgim yok bu konularla ilgili. Beni bilgilendirirsen sevinirim.
Teşekkürler canım.

Creative Mind dedi ki...

super cute blog..lovely ideas...i am following from...Pakistan...
~ Love...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Creative Mind, I'm glad that the follow-up. Pakistan loves. Thank you.

dekorasyon dedi ki...

super cute blog..lovely ideas...i am following from...Pakistan...
~ Love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...