Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

20 Mart 2010 Cumartesi

Mavi Kuş Örgü Kampanyası- Bölüm 2

Ben çevremdeki insanları da haberdar ediyorum bu kampanyadan. Birşeyler yapabilecek olanlar hemen yapıyorlar zaten. Bunları sevgili gelinimiz Yasemin yaptı.

Bazılarını oğluna örmüştü ama bizim tosuncuk biraz iri bir bebek olduğundan, zamanı gelince kullanamadı.

Şimdi üzülmüyoruz kullanamadığına, çünkü başka başka bebişler ısınacak bu giysilerle...


Örmeye devam ediyorum. Bu yüzden kargomu biraz daha bekleteceğim. Birkaç yerden de çocuklara artık küçük gelen kıyafetleri bekliyorum. Onları da ayarlayınca göndereceğim.
Yasemin'cim, katkılarından dolayı bir kez daha teşekkür ediyorum.



5 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Başladığından beri çok hoş şeyler geliyor, çok şanslı bebişler oldu bizimkiler :) Çok teşekkürler..
Giydirip üzerinde resimlemek istiyorum aslında,yakalarsam öyle bir poz çekeceğim sizler için..
Ellerinize sağlık..

herşeyden azıcık dedi ki...

Gelinin ellerine sağlık sandık bekçiliği yapacağına işe yarıyor olması çok güzel bende bundan sonra elim erdikçe örüp kenara koyacağım böyle şeyler olduğunda göndermek için Allah sende de tüm yapanlardan da razı olsun sevgiler.

Unknown dedi ki...

Sevgili Marifetli Peri size ait ''Dök dolabı'' Mim var alırsanız sevinirim.

Süprizlerin her zaman kapınızı çalması dileğiyle sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

asıl ben sana teşekkür ederim böyle güzel hayırlara vesile olduğun için o kadar güzel şeyler düşünüp yapmışsınki hepsi birbirinden güzel eline emeğine o güzel yüreğine sağlık.....y.y

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Asortik Krep, bir yerlere merhem olabiliyorsak ne mutlu bize... Teşekkürler.

Herşeyden Azıcık, amin canım. Allah hepimizden razı olsun. Çok güzel düşünmüşsün. Sevgiler Funda'cım.

Teşekkürler Belgin.

Yasemin'ciiiim, sağol tatlım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...