Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

11 Kasım 2010 Perşembe

Öylesine...



İçimden Geldiği Gibi

Sen;
Ben istemeden,
Hiçbir şey yapmıyorsun.
Bir mektup yazıp,
Atmıyorsun.
Ya da...
Gece yarısı,
Çalsa telefonlarım;
Seni daha çok severim,
Biliyor musun?
Sen ben istemeden,
Hiçbir şey yapmıyorsun.
Benim yazdığım gibi yazmalı;
Benim aradığım gibi aramalısın beni.
Bir yanın hep eksik olmalı.
O yanını benimle tamamlamalısın.
Benim sevmekten anladiğim bu.
Sen ben istemeden hiçbir şey yapmıyorsun.
Dün gece kaç kez çaldı telefonların;
Ya yoktun , ya uyuyordun.
Farketmez, anlıyor musun?
Sen,
Ben istemeden,
Hiçbir şey,
Yapmıyorsun.

Kayahan Acar

Eşim yine seyahatte.   Bu aralar böyle... Ben de ilgisizliğe dayanamayan bir tip olduğumdan sanırım, eskiden de sevdiğim bu şiiri hatırladım bugün. 


6 yorum:

zeynep bayram dedi ki...

sevdiğini beklemek çok zor eevet ama arada lazım,heycan katıyor,böyle düşün canım,allah tez zamanda kavuştursun.....

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Zeynep'cim sağol canım. Çok tatlısın:) Alışık değiliz böyle ayrılıklara ya ondan bu halim aslında:)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Güzel bir şir.Allah kavuştursun canım.
Sevgiler:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Bacım söyle benimkini de götürsün yanında:)) Tercümanlık yapar hem:)) Şaka bir yana Allah çabucak kavuştursun inşallah.

icimdeki yolculuk dedi ki...

ben eşim nöbetçiyken bile eve geç geldiğinde saat 3 5 kaç olursa olsun ne yemek yiyebilirim nede uyuyabilirm.allah kavuştursun canm

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Şanslı'cım, sağol canım. Geliyor bu gece:)

Funda'cım, azıcık aşım, ağrısız başım. Yanımda olsun yeter...
Bu sefer yurtiçi gezisi. Erzurum-Ankara-Merzifon-Samsun-Kütahya-İstanbul :) Bu gece geliyor... Teşekkür ederim canım.

Fund@'cım, biz kadınlar öyleyiz ama onlar çok rahat. Bu şiir de ondan zaten:) Teşekkür ederim canım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...