Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

18 Aralık 2010 Cumartesi

Nazar Boncuklu Kırmızı Kurdele

Anne ve babaların en mutlu olduğu anlardan biridir herhalde, çocuklarının başarılarını görmek. İşte o zamanlardan birini de biz yaşıyoruz bu günlerde... Birinci sınıfa giden kızım, kırmızı kurdele aldı. Bunun anlamını bilmeyen yoktur herhalde ama yine de yazayım. Kızım da artık bir okur yazar... 
Emeğimin karşılığını aldığım için, iki kat mutluyum ben :) Seninle gurur duyuyorum kızım ve seni çok seviyorum. 
Harçlıkları hazırlayın, anneanne, babaanne, dede... :)
Öğretmenine de sonsuz teşekkürler, emeği, sabrı ve içtenliği için...


 Peki kızım burada fasülyelerle, ciddi ciddi ne yapıyor dersiniz. Proje ödevini hazırlıyor :) Bitince payalşacağım sizlerle... 

21 yorum:

neval dedi ki...

mevlam sevinçlerinizi daim etsin inş.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Neval, teşekkür ederim. Amin.

eli dedi ki...

MASHALLAH. kizin cok cici. onun saclarina güzel güzel tokalar taksam. bekli takamam ama alabilirim :-) carsiya ciktigimda bi bakim ben.

sevgiler eli

HUYSUZBALIK dedi ki...

Canım benim ne kadar da mutlusunuzdur şimdi ikiniz de. Maşallah minik meleğe. Hep güzel şeyler okusun yazsın inşAllah. Sevgiler...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Eli, sen de çok şekersin. Düşünmen bile yeter. Çok teşekkürler:)

Esin, çok teşekkür ederim. Mutlu olmaz olur muyuz hiç. Umarım çocuklarım hep böyle yüzümüzü güldürür.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Oooo tebrik ediyorum bu güzel kızı...Annesinide tabiki.Başarısı hep daim olsun.
Sevgiyle:)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Üniversite mezuniyet kepini fırlattığı anları da görelim inşallah hep birlikte, ne büyük keyiftir "okumak" gözünüz aydın.

Filiz dedi ki...

maşallah diyelim güzel kızınıza..Allah zihin açıklığı versin,okuma aşkı bir ömür boyu bitmesin,hayırlı ,faydalı ilimler tahsil etsin inşallah..sevincinizi paylaşıyorum,ne mutlu size:)

Fidan Başaran dedi ki...

maşallahhhhhh
sana en güzel doğum günü hediyesi olmuştur
yarın dimi doğumgünün?
yarın blogcular buluşmasına gidicem serpil ablamla buluşup
ordan çokınca mutlaka arıcam seni ama yine de burdan doğum günün kutlu olsun,ailenle sevenlerinle birlikte mutlu,sağlıklı nice yaşlara
yarın diyorum hala.....
saat gece yarısı 0.49

yani bugün doğum günün......

Gülen Tezer dedi ki...

Peri'm; Lara'da da Volkan'da da bilim insanı tipi var. İkisi de çok tatlılar. Lara'cığımı akademik anlamdaki ilk başarısı için kutluyorum.
Evet o artık bir okur yazar :)
Benim Rus dilindeki durumumdan iyi :)
ben okuyorum, yazıyorum ama anlamıyorum :D
Öpüyorum hepinizi

Unknown dedi ki...

Sevgili marifetli Peri, tebrikler canım en güzel mutluluk güzel kızımızı sevgiyle kucaklayıp öpüyorum.Sevgiyle kalın...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Şanslı'cım, çokteşekkür ederiz:)Sevgiler.

Kaymaklı Kadayıf, amin. Çok keyifliyiz çok :) Teşekkürler.

Filiz, çok teşekkür ederim güzel temennilerine. Sıra geldi, kitap sevgisini aşılamaya...

Fidoş'cum, çok teşekkür ederim canım. Bana mektup yazmışlar, akşam okuyacaklarmış:)
Buluşmanın ayrıntılarını merak ediyorum. Görüşürüz:)

Gülen'cim, konuştuk seninle ama bir kere daha teşekkür ediyorum. Kocaman sarılıp, sevgiyle öpüyorum seni.

Belgin'cim, çok teşekkür ederim. Pek mutluyuz, emeklerimiz boşa değilmiş onu gördük. Sevgiler.

herşeyden azıcık dedi ki...

Maşallah minnoşuma baksan cin gibi alıcak tabikide Allah başarılarını daim etsin fasülyeleri merak ettim kalemle napıyor kuzum? :))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Funda'm, sağol canım. Proje ödevini hazırlıyor. Bitirdi ve bugün götürdü. Fotoğraflarını çektim yayınlayacağım.

*kelebekana*-* dedi ki...

sizin yeni yaşımızda kutlu olsun ..nice mutlu yıllara ..kızının kırmızı kurdalyesi sana doğum günü hediyesi olmuş ...

embir dedi ki...

tebrikler canım, proje ödevini yayınlamanı bekliyorum.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Embir'cim, yazımı yayınladım, yeni gördüm yorumunu. Çok teşekkürler. Yayında proje ödevimiz:)

figen abla dedi ki...

güzel kız seni sevgiytle öpüyorum :)
daha çoook başarılarını görürüz inşallah...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Figen ablacım, çok teşekkür ederiz:) Biz de seni öpüyoruz...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Kelebekana, çok teşekkür ederim. Gerçekten güzel bir hediye benim için...

eli dedi ki...

cok sagol, simdi anladim ve hallettim. bol bol yorumlarini bekliyorum. :-)
hayirli geceler eli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...