Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

2 Ağustos 2011 Salı

Bir Ece Geçti İstanbul'dan...

Bu seminer olalı epey oldu biliyorsunuz. Ama yazmak ve fotoğrafları paylaşmak bu güne kısmet oldu. Sebebi de, önce Samsun, sonra da İğneada tatili... Tatil yazısı daha sonra inşallah :)
Neyse o güne dönecek olursak, Ece her zaman ki gibi zarif, sevecen ve çok şekerdi... Ayrıca kalabalıktan dolayı fazla konuşma imkanı bulamasam da Mehtap'la da tanıştığım için çok sevindim. Umarım bir daha karşılaşırız.
Aslında aradan zaman geçmesi iyi olmuyormuş. İnsan ne yazacağını şaşırıyormuş. Neyse ki fotoğraflar anlatıyor o günü.

Burada Ece web sitesinin yakında açılacağından ve satışa başlanacağından bahsediyor. Blogunda paylaştığı ürünlerin ham halleri, kullandığı boyalar, fırçalar, şablonlar kısaca ahşap boyama ile ilgili her şey ve yakında çıkacak olan kitabını bu sitede bulabileceksiniz.


Burada da Semih Yener eğitim merkezinin bahçesinde, fotoğraftaki arkadaşlarımla beraber hazırladığımız mamaları atıştırırken :) 

Sen hep böyle gül Ece'ciğim... İlk karşılaştığımızda son görüşmemiz olmayacağını biliyordum. Ve şimdi biliyorum ki yine görüşeceğiz. Seni çok seviyorum...

İlk gördüğüm andan itibaren pozitif enerjisini hissettiğim güzel arkadaşım Zeynep'im, çok şekersin :) Kutu bitince çok güzel olacak.


Semih Yener sanat okulunun hobi mağazalarını gezdikten ve alış veriş yaptıktan sonra, dersin ikinci yarısında Ece degrade boyamayı gösteriyor. Unutmadan, Semih Yener hobi marketlerinde %20 yaz indirimi var!

Aklımda birçok soru vardı, onları sormak şöyle dursun, azıcık sohbet etmeye fırsat bile bulamadık. Gerçekten çok kalabalıktı...

Seminer bittiğinde bile, yüzünde hala kocaman gülümseme olan Ece ve topuklu ayakkabı giydiğine pişman olan ben :)

Ece'nin bu gelişi bize yetmedi. Biz üçümüz toplanıp, Ankara'ya gitmeyi düşünüyoruz :)

Çok güzel insanlar tanıdım. Merak edilen biriymişim onu anladım :) Çok fazla yorum yapıyormuşum, çok utandım :)   Ama uslanmadım. Yazdığım yazılara yorum yapılmasından ne kadar hoşlandığımı düşünerek, sevdiğim blogların beğendiğim yazılarına yorum yapmaya devam edeceğim... Çok güzel sözler işittim ama kilo aldığımı söyleyen Ece'ye hak verdim :( Çok yoruldum ama çok mutlu oldum.
Teşekkür ederim herkese ve özellikle Ece'ye...

Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.

12 yorum:

Krnc dedi ki...

Sizi kumral düşünmüştüm,sarışınmışsınız:)
Düşünceleri,fikirleri,sevgisi ve dünyası bu kadar güzel,neşeli,huzurlu ve tatlı birisi ancak böyle çok sıcak olabilirdi:)
Resimler harika,dostluklarınız daim olsun:)
Maşallah diyeyim bir de:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

GERÇEKTEN MERAK EDİLİYORDUN,SONUNDA O GÜZEL YÜZÜNÜ GÖRDÜM...YAPTIKLARINIZI VE DOSTLUKLARINIZI GÖRDÜKÇE İSTİFAMI BASIP, ORAYA KOŞUP BENDE ARANIZA KATILMAMAK İÇİN ZOR DURUYORUM:))

hobivakti dedi ki...

Öncelikle yine yeniden hoşgeldin. :)

Fotoğraflarda harika çıkmışsınız, o günün güzel geçmesinede sevindim. :)

HATiŞiN HOBiLERi dedi ki...

güzel bir gündü.sizleri ve ece'yi tanıdığıma çok memnun oldum.sevgiler

zeynep bayram dedi ki...

canım benim,nede güzel bir gündü....hemen tekrarlıyalım....ama spor ayakkabı giyelim:)kiloyoda takma ,senin o çok güzel yüzün yeter:)
bu arada ben kanaviçeye başladım.bu sıcaktan kafayı yedim yani:)

meralhobiart dedi ki...

Çok güzel bir günmüş kıskandım doğrusu:((
Resimler çok güzel,sen daha güzelsin arkadaşım. sen de benim gibi kiloya takmışsın, aman boş ver sağlığın yerinde olsun o yeter.
Bu arada canım, sana da hayırlı ramazanlar.

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

çok güzel bir seminer olmuş sevgiler:)))))))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Krnc, ne güzel sözler sarfetmişsiniz:) Çok çok teşekkür ederim. Siz güzel baktığınız için öyle görüyorsunuz... Dostluklar sanaldan gerçeğe dönüşünce daha da güçlendi. Umarım hep böyle sürer.

Pembebakteri, çok teşekkür ederim:) Bekleriz, sen de katıl aramıza. Aynı telden konuşan insanlarla bir arada olmak çok hoş...

Hobivakti, hoşbuldum canım:) Sıcaktan ve koşuşturmadan, ne saç kalmıştı ne makyaj:)
Keşke sen de olabilseydin... Teşekkür ederim canım.

Hatice ablacım, ben de seni tanıdığıma çok memnun oldum. Teşekkür ederim. Sevgiler.

Zeynep'cim, tekrar görüşmek çok güzeldi. Ramazandan sonra yine bir buluşma ayarlayalım bence:) Yok yok kilo vermem şart. Son zamanlarda çok kilo aldım:(
Ben de etaminle ufak tefek şeyler yapmak istiyorum. Kolay gelsin canım:)
Teşekkür ederim.

Meral'cim, senin gelmeni çok istedim ama olmadı... Başka bir buluşma ayarlarız biz de:)
Son zamanlarda çok kilo aldım, vermem şart ama sanırım kendi başıma olmayacak:( Çok teşekkür ederim canım.

Fikir Projeleri, çok güzeldi. Yeni yeni insanlar taıdık, eski tanıdıklarımızı gördük. Yeni bilgiler edindik...
Çok teşekkürler, sevgiler.

Ece Aymer dedi ki...

Canım Serapcım, Sen tatilden dönmüşsün, ben şimdi Sinop'tayım... Bu güzel yazın için çok teşekkürler... İnanın, herşey bir yana, siz bir yana... Herşey için ben çok teşekkür ederim... Yazın çok güzel...Tabi oaray kilo meselesini ekleyince yazının ana fikri kilolar gibi olmuş... Ben de bu aralar acaip kilo aldım hatta sırf bu yüzden acaba bu sene denize girmesemp alıp mi diyordum... En nihayet "ince bel, düz karın" diye bir kitap alıp deniz kenarına geldim... Öyle komik bir durum sergiliyorum ki...Selülitli bacaklarla denize girip çıkıyorum, arkasından şezlongda çekirdek yerken "ince bel, düz karın" kitabımı okuyorum...Eminim, görenler benle dalga geçiyordur... Ahhh, ne yapacağız bu kiloları Serapcım... Neyse, dostluğumuza dayanarak, ilk bulduğum çözümü hemen senle telefonda paylaşacağım...Şimdiden sizin takımı özledim...Eeee ne zaman boğazda başbaşa bir çay içeceğiz? Ben galiba haftaya bir İstanbul yapacağım...Sen de döndüğüne göre.... Kendine çok çok iyi bak...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ece'ciğim, güzel Ece'm. Sen her halinle hoşsun, güzelsin. Senin önce yüreğin güzel zaten...
Sonunda tatile gidebildiğine çok sevindim. Demek Karadeniz'i seçtin tatil yeri olarak. Çok iyi yapmışsın. Sinop çok güzeldir...
Kilolar ah bu kilolar... Sanırım kendim başaramayacağım. Profesyonel bir yardım alsam daha iyi olacak gibi. Benim sorunum basenler, yani en zor giden yerler:( Kitapta bununla ilgili birşeyler varsa aklına ben geleyim:)
Sen kendine haksızlık etme gayet iyi görünüyordun en son seni gördüğümde. Bol bol yüz, güneşlen dinlen. Yüzmek selülitlere çok iyi geliyor ama sürekli yapmak lazım, ühü:(
Seninle görüşmeyi çok isterim. Kendine iyi bak sen de. İyi tatiller...
(Msn yazışması gibi oldu:) Ne var ne yok döktük:))
Sevgiler.

Marifetli Cadı dedi ki...

Allahım kıskanmamak eldemi bu görüntüleri, deil tabiki çatladım resmennnnnn. Nasıl güzel bir gün geçirmişsiniz Ece'yi henüz tanımıyorum amaaaaa umarım Allahtan bir aksilik çıkmazsa Eylül'de bende kursuna başlayacağım. Umarım Ankara'ya geldiğinizde hep beraber buluşuruz.Çok Çok Öpüyorummmm.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Marifetli Cadı, bak şimdi ben de seni kıskanacağım:) Ece'den ders almak, o atölyeye gitmek benim de hayalim... İnşallah aksilik falan çıkmaz da hem Ece'yi tanıma fırsatı yakalarsın hem de kursuna katılırsın. Biz de yaptıklarına hayran hayran bakarız...
Çok teşekkür ediyorum, ben de seni öpüyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...