Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

17 Temmuz 2012 Salı

Ece İle Bir Cumartesi...


Cumartesi günü çok güzel bir gün geçirdik. Sevgili Ece İstanbul'a gelmiş ve bizimle buluşmak istediğini Fidoş'a söylemiş. Fidoş da sağ olsun bizi evinde ağırladı. Hem de ne ağırlama... 

Menüyü saymayayım canınız çeker sonra :) Ekmek bile pişirmiş bizim için. Ama en güzeli Fidoş'un böyle içten gülümsemesiydi tabi ki.
Her şey için çok teşekkür ederim yeniden...

Zeynep, ben, Süeda Hanım, Fidoş ve Filiz... Fotoğrafı Ece çekiyor :)

Her şey nefisti, kabaklara bayıldık. Tarifi için Fidoş'a baş vurunuz :)

Ece'nin İstanbul'a gelip, Zeynep, ben ve Fidoş'la özellikle buluşup sohbet etmek istemesi, bizi gerçekten çok mutlu etti. Her görüştüğümüzde bir koşuşturma içindeydik ve uzun uzun sohbet etme imkanımız olamamıştı. Ama Cumartesi günü, çenemiz düştü :) Bol kahkahalı, bol sohbetli bir gün oldu. İkramların da ardı arkası kesilmedi...

Fidoş ve kardeşi öyle zevkli ki, evin her yerini özenle süslemişler, bakmaya doyamadık. Salata kaşıklarına bakar mısınız?

Bu antika makyaj kutusu da Ece'nin gözünden kaçmadı.

 Ece'cim, İstanbul'a daha çok gel...

Zeynep'in yaptığı nefis Afyon lokumu. Bu tatlının tarifi için de Zeynep'e baş vurunuz :)
 
 Photo by Ece Aymer

Yaramaz Şimşek Bey :)
 
 Ece, Süeda Hanım'la birlikte, Ece Aymer Craft House İstanbul şubesi için çalışmalara devam ediyor. Pek yakında ayrıntıları blogunda da paylaşacaktır. O kadar işinin arasında bize de zaman ayırdı. Sanırım onu ne kadar çok sevdiğimizi biliyor...
İyi ki blog açmışım ve iyi ki tanımışım sizi...

23 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Süper buluşma! :) Fidoş'un ellerine sağlık herşey harika görünüyor. Gerçekten harika bir gün olmuş. Pozitif enerjiniz buraya kadar geldi :)

Unknown dedi ki...

Buluşma muhteşem çok kıskandım hepinizi tanımak isterdim.Sevgiler..

ayamaya dedi ki...

bu postu görüp kıskanmayan yalan söyler :)) çok güzel bir gün geçirmişsiniz

Güler dedi ki...

Sizin adınıza çok sevindim ve bir o kadar da kıskandım.Acaba Ece Aymer Craft House İstanbul şubesi ile bir ilginiz var mı onuda merak ediyorum.Sevgilerimle.......

gtf dedi ki...

Ne güzel bir gün olmuş,ben de bulunmak ve sizleri tanımak çok isterdim.Sevgiler.

hobivakti dedi ki...

Oy oy oy herkes harika görünüyor. :)

Güzel bir gün geçirdiğiniz fotolardan belli oluyor. İkramlarda süper bu arada. :)

aksungur46 dedi ki...

süpersiniz kızlar fidoş da döktürmüş yine neşeniz bol dostluğunuz daim olsun.çok öptümmmmm

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım,
ne güzel şeyler yazmışsın,asıl bana güzel vakit geçirttiğiniz ve sayenizde biraz dinlenmeye fırsat bulabildiğim için ben teşekkür ederim.
Keşke bahçe işlerimiz daha önce bitseydi,daha iyi olurdu.Zeynep içeri girdi,biz yatağı dişarı ancak koyduk.Anla işte telaşemizi:))))
süslemeye vakit olamadı bahçeyi.İnşallah bi sonraki buluşmamıza hazır olur
çok öptüm

emelden.blogspot.com dedi ki...

Kıskandım vallahiii

FERİDECO dedi ki...

Harika bir arkadaş ortamı oluşturmuşsunuz,süperr..

Unknown dedi ki...

Oh kebap valla kiskandim

Unknown dedi ki...

Oh kebap valla kiskandim

Unknown dedi ki...

yüzlerinizdeki gülücükler sofra resimler hersey harika görünüyor..tahta salata kasıklarınada bayıldım..:))

NEFİSE dedi ki...

Şahane görünüyorsunuz...ama hani bana da haber verecektin yeni buluşmaları?:)

Adsız dedi ki...

bayıldım çok güzel bir gün olmuş:)))

whitecrafthobby dedi ki...

HARİKA görünüyorsunuz,imrendim..

Pelin Yazıcı dedi ki...

süpersiniz kızlar muhabbetiniz bozulmasın :)

yasmin dedi ki...

harika bir gün geçirmişsiniz..
Fidoş hanım yüzünüzün mutluluğu evinize yansımış..güle güle sağlıkla oturun..her şey harika..
Ece hanımla bir gün geçirmek..süper..
ayy bende kıskandım Periciğim..:)
nazar değmesin..:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ayça'cım, çok teşekkür ederim. Gerçekten güzel bir gündü:)

Mehtap Kaya, inşallah başka sefere... Ece'nin bir ayağı İstanbulda olacak nasıl olsa:) Teşekkür ederim, sevgiler...

Ayamaya, kıskanmayın ne olur:) Keşke hepinizle tanışma imkanımız olsa... Teşekkür ederim:)

Güler, çok teşekkür ederim:) Öyle birşey olursa herkese duyuracağıma emin olabilirsin:)
Sevgiler.

Gft, inşallah tanışırız bir gün... Blogger toplantılarını duyuruyorum buradan, takipte olun:) Çok teşekkür ederim.

Hobivakti'm, çok teşekkür ederim canım. Herşey çok güzeldi gerçekten...

Serpil ablacım, çok teşekkür ederim. Fidoş ve Zeynep'le kulaklarını çınlattık senin de:)
Sevgiler.

Fidoş'cum, herşey harikaydı... Sen ve Filiz çok samimi, doğal ve içtendiniz. Yine geleceğim biliyorsun değil mi? :) Zaten sözüm var sana...
Çok seviyorum seni ve çok öpüyorum:)

Emel'cim, kıskanmak yasak:) Teşekkürler...

Ferideco, çok teşekkür ederim, gerçekten öyle:)

Esce, teşekkürler.

Sevil Aslan, çok teşekkür ederim:) Hepimiz bir tahta kaşığa bakarak mutlu olabiliyoruz, ne hoş...

Nefise'cim, bu öyle bir buluşma değildi. Dışarıda buluştuğuuz bir zaman arayacağım seni, aklımdasın:)
Teşekkür ederim.

Ayşen, çok teşekkür ederim:)

Whitecrafthobby, çok teşekkür ederim:) İmrenmek serbest:)

Pelin'cim, çok teşekkür ederim:)

Yasmin, çok teşekkür ederim canım. Fidoş'un evi de kendisi gibi şekerdi:)
Büyük bir seminer veya toplantı gibi birşey olursa, duyuracağım buradan, tüm arkadaşlarım gelsin...
Amin!
Sevgiler.

Resimli Günce dedi ki...

=( Kıskanmamak elde değil. Mutluluk çayın demi kadar, sıcacık olsun.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Resimli Günce, çok teşekkür ederim:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ahşap salata kaşıklarına bayıldımmm çokk orijinal

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Blogs, teşekkür ederim ama benim çalışmalarım sizin kategorinize uymuyor sanırım...

Boşnak Kızı, değil mi ama:) Evdeki herşey çok zevkliydi, kaşıklar sadece bir örnek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...