Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

2 Nisan 2014 Çarşamba

Süslü Kasa

Epey önce yaptım aslında bu kasayı ama yayınlamayı unutmuşum :) Arkadaşım Bauhaus'dan almış. Beraber yapacaktık. Yani ben ona öğretecektim ama bir baktım ki eve dönerken kasa da benimle beraber geliyor :) 

Arkadaşımın isteğine göre tasarladım. Onun beğendiği resimleri seçip, kestim.
Kestiğim resimleri hamurla kabarttım.
Kenarına da ince lastiğe geçirdiğim danteli büzdürerek taktım. İşte sonunda böyle çok amaçlı bir kasa çıktı ortaya.
Minik puantiyeleri de unutmadım tabii :)

Arkadaşımın mutfağına da çok yakıştı...

Güle güle kullan Arzu'cum, baktıkça beni hatırla...


21 yorum:

Unknown dedi ki...

harika olmuş, bu tip kasalar o kadar işe yarıyor ki... inanılmaz toparlayıcı. hele bir de böyle göz zevkini okşayan bir görüntüsü varsa:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Cafemola mola, çok teşekkür ederim :) Bu kasalar her yere yakışıyor bence de. Ham hallerini bile seviyorum ben :)

Unknown dedi ki...

hem çok şık hem çok kullanışlı, daha ne olsun. ellerinize sağlık. Sevgiler...

birdunyafikir dedi ki...

Aşırı sevimli olmuş sanki:)

durutarifler dedi ki...

Gerçekten harika olmuş
Ellerine sağlık
Sevgiler

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşın güzel sağlıklı günlerde kullansın inşallah....

özlemnitta dedi ki...

yine harika bir iş çıkartmışsın canım♡ellerine sağlık...

Noblesse dedi ki...

çok güzel olmuş, bayıldım!....ve mutfağın o köşesine de ne yakışmış, ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

çok şeker bir kasa olmuş yerine yakışmış ellerinize sağlık...

nestug dedi ki...

eline sağlık,çok şirin olmuş

Unknown dedi ki...

Nasıl da tatlı bir şey olmuş.bayıldım:)

Neslihaneryuksel dedi ki...

Ellerinize sağlık,tek kelimeyle bayıldım.Ben de beklerim bloguma,sevgiler.dikmece.blogspot.com

Emel Sevren Pınar dedi ki...

harika! değişim inanılmaz. Ellerine sağlık.

tarchinbyseden dedi ki...

Firfirlarini seveyim senin pek guzel olmus eline saglik :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Esra Akın, çok teşekkür ederim :)

Beyza Aydın Baser, çok teşekkürler :D

Nilay, çok teşekkür ederim :) Sevgiler...

Öznur Öznur, çok teşekkür ederim :)

Özlem-Sihirligünce, çok teşekkür ederim canım :)

Noblesse, Bence de yerine çok yakıştı. Çok teşekkür ederim :)

Ezem Ruveyda, çok teşekkür ederim :)

Neslihan'cım, çok teşekkür ederim :)

Feyza Altunay, Çok teşekkür ederim :)

Neslihan Eryüksel, çok teşekkür ederim :)

Emel Sevren Pınar, çok teşekkür ederim :) Ben de instagram'da paylaştığınız görüntülere bayılıyorum... Sevgiler :)

Seden'cim, canımsın, sev sev beni de sev :) teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Daha sık yazın lütfen o güzel tasarımlarınızı ben zevkle takip ediyorum. bu kasa da çok cici olmuş,elinize sağlık...

Unknown dedi ki...

cok hos durmus..cok yakismis..
ellerine saglik marifetli peri:)

TATESAL dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş,Arzu hanım iyi günlerde kullansın....

atolyenott dedi ki...

puantiyesine danteline bayıldım. ellerine sağlık. mutfağında çok güzel :))
www.atolyenott.blogspot.com

Tazekahve dedi ki...

Bayıldım tek kelimeyle ellerine sağlık :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Evy Craft, haklısınız :( Üretim yapıyorum aslında ama bloga eklemeye üşeniyorum. Çok teşekkür ederim :) Sevgiler.

Cihanın Bahçesi, çok teşekkür ederim ablacım :)

Tülin Akın Ateşal, çok teşekkür ederim :)

Nuket'cim ,ben de zevkle yaptım ama burası arkadaşımın mutfağı :) Kendime yapamadım daha :) Teşekkür ederim canım.

Tazekahve, çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...