Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

6 Ocak 2014 Pazartesi

2013 Nasıl Geçti...

Huzur...
Benim için güzel bir yıl oldu. Evet, sevdim ben 2013'ü :) Yaşadığım kötü olaylar varsa bile, bunları hatırlamıyorum, ne güzel... :)
Oğlum iyi bir Anadolu Lisesi kazandı.
Kızım hâlâ jimnastik derslerine devam ediyor ve çok ilerleme kaydetti. İnşallah bu sene müsabakaya da katılacak.
Yeni bir ev aldık. Ve evimizi çok seviyorum...
Sağlığımız ve huzurumuz da yerinde. Daha ne olsun...
Kendi adıma, sahip olduklarıma şükrediyor ve yeni yılda da benimle kalmasını diliyorum.
Ülkem için de barış, hoşgörü ve birbirini anlayan, empati kurabilen bir toplum olmayı diliyorum.
Geç kalmış bir yazı olabilir ama iyi dileklerde bulunmak için hiç bir zaman geç sayılmaz bence :)

Mutlu yıllar...
Melekler yanınızda olsun...

Kızımla kağıttan kar tanesi kesmeye çalışmıştık :)

Not: Yukarıdaki abajur aslında bir kutu mendil koymak için bir kutuydu. Evin yapım aşamalarını buradan görebilirsiniz. Ben onu kızım için bir abajura çevirdim. Eski abajurunun çubuğunu bacasından çıkardım ve yeni bir şapka aldım. Hepsi bu :) 

2 yorum:

Nalan Ünal dedi ki...

2014 daha da güzel geçer inşallah deyip kocaman bir maşallah da ekleyeyim. Blogdaki fotoğraflarda sorun var, hayırdır Serap'cım, düzeltilebilecek bir sorundur inşallah.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Nalan'cım, teşekkür ederim canım. Hepimiz için hayırlı bir yıl olur inşallah...
Fotoğraflar başta görünüyordu, şimdi ne oldu bilemiyorum. Düzeltmeye çalışacağım ama sorun, picasadan direk yükleyemiyorum artık fotoğrafları. Ondan olabilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...