Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

17 Kasım 2011 Perşembe

Kanaviçe Sergisi (Filiz Türkocağı)

Kültür bakanlığı sanatçısı sevgili Filiz Türkocağı Hanımefendinin kanaviçe sergisi 18-28 Kasım 2011 tarihinde 17:30'da Kütahya Kültür Sanat Derneği Cep Galeri'dedir.
Kütahya'lı arkadaşlarımın ve çevre illerdeki kanaviçe severlerin bu sergiyi kaçırmayacağını düşünüyorum. Her biri sanat eseri olan kanaviçeleri yakından görme fırsatını yakalayanları kıskanacağımı da belirteyim :)

6 yorum:

Marifetli Cadı dedi ki...

Marifetli Perim benim, merhabalar, Melek kanadının kalıbını öğlen yayınlıyorum, haberin olsun. Vallahi sırf sen istedin diye yayınladım bunu, kıymetini bil şekercim, çok öpüyorum seni :)............

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Marifetli Cadı, çok teşekkür ederim canım. Hemen bloguna uğrayıp kopyaladım melek kanatlarımın kalıbını:) Bilmez olur muyum hiç, tatlı dilinle hep hissettiriyorsun...
Sevgiler, ben de öpüyorum seni canım:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

Sergiyi tamamen unutmuşum :( geçen haftasonu pilatese başladım, kendimi zor toparladım, bu haftasonu nasıl geçecek hiç bir fikrim yok ...
Görmek isterdim sergiyi..

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

ByDg'cim, 28 Kasım'a kadar devam ediyor sergi. Eşim de bir kaç gün içinde Kütahya'da olacak ama ben gelemiyorum maalesef... Gidebilirsen selam söyle Filiz Hanım'a. Çok şeker bir insan... Bol bol da fotoğraf çekmeyi unutma:)
Pilates çok güzel ama ben bıraktım, epeydir yapmıyorum:( Kolay gelsin sana canım...

bırtutamkekik dedi ki...

harikasınız:)
ne hoşş ne cici bir sayfanız war:)
bayıldım...
seve seve izliyorum hemen..
bende sizi beklerim sayfama..
sevgilerimle..
:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Birtutamkekik, hoşgeldiniz:) Çok teşekkür ederim güzel sözlerinize...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...