Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

11 Kasım 2011 Cuma

Pembe Güllü Tepsi

Hani geçenlerde arkadaşım Arzu'ya hızlandırılmış bir kurs verdiğimi söylemiştim ya, alışıldığı üzere işe tabii ki ilk olarak bir tepsi ile başladık :)

Aldığımız peçete çok güzeldi ama gülleri kesmesi epey zahmetliydi. Arzu'nun kardeşi ile gece peçeteleri el birliği ile kesip hazırladık. Arzu da tepsisini boyadı. Ertesi gün de en zevkli kısmı olan, süsleme aşamasına geçtik. Önce peçeteyi ne şekilde yapıştıracağımızın planını yapıp, peçete tutkalıyla yapıştırmaya başladı Arzu'cum.
Eli de çok yatkın arkadaşımın...

Ben onu bu aşamada bırakıp, diğer ahşapları sprey boya ile boyamak için dışarı çıktım.
Daha sonra bitirip bana göstermeye geldi :) İlk tepkim "Aaa simetrik yapmışsın..." oldu. Ben asimetrik şekilde çalışmaları daha çok seviyorum sanırım :) Simetriyi bozmak için bir kaç ekleme yapmak istesem de, kendimi tuttum :) Onu, tüm yüzeyin üzerinden bir kat daha peçete tutkalıyla geçmesi için gönderdim. Ben de boyamalarıma geri döndüm...

Bittiğinde çok hoşuma gitti. Çok romantik bir tepsi oldu. Aslında yuvarlak çıkıntılı yerlerini hafifçe zımparalayarak eskitme de yapacaktık ama benim zamanım az olduğundan, bu haliyle fotoğrafladım.

Henüz verniği de yok ama çok güzel yapmışız yaa :) Ne de olsa ben gösterdim. Ne kadar da mütevazıyım ya Rabbim :)
Diğer çalışmalar da daha sonra... İzlemeye devam edin lütfen :)

Bugün 11.11.2011 bakalım nasıl bir gün olacak? Seneye de 12.12.2012 olacak ondan sonra yok ona göre... Ben de bu yazımı saat 11:11'e ayarladım :) Ne olacaksa artık :)
Sevgiyle kalın, hayırlı cumalar...

35 yorum:

bahar006 dedi ki...

Bu peçeteden ben de çok kullandım. İyi bir ekip çalışması olmuş, ellerinize sağlık:)

Ada Deniz dedi ki...

Bence de çok romantik bir tepsi. Arkadaşının ellerine sağlık:))

suhuba dedi ki...

Çokkk güzel bayıldım :)

Elisi Defteri dedi ki...

Çok beğendim, elinize sağlık..

Şirince Tatlar dedi ki...

çok şık çok cici olmuş yaa bayıldım burda ben emeğine sağlık

Filiz dedi ki...

gerçekten çok romantik bir tepsi olmuş serapcım, ama bende olsam kenarlarını eskitmek isterdim :) birde verniklemeye dikkat biliyorsun benim başıma geleni :) aman iyi çalkalatın :)

hobivakti dedi ki...

Oy oy oy. :))

Fevkeladenin fevkinde olmuş, bu peçete bendede var ve çok beğeniyorum, ayrıca tepsiyede çok yakışmış. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

Arkadaşın iyi günlerde kullansın.

Artık arkadaşın tekniği öğrenmiştir ya, kim tutabilir onu. Gelsin tepsiler, kutular. Kim bilir neler neler yapacak :))

Ankara'dan sana ve arkadaşına selamlar. :))

Sevgiyle...

Mutfakpenceresicom. dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş emeğinize sağlık,ben de bir zamanlar gitmiştim ahşap boyama kurslarına,çok keyifli bir uğraş,hayırlı cumalar.

Unknown dedi ki...

Marifetli Peri'm ellerine,emeğine sağlık çok şık bir tepsi olmuş sev
giler.

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Marifetli ellerden çok şık bir çalışma çıkmış ortaya ellerinize sağlık ;)izlemedeyim :))

Şehnaz dedi ki...

çoook beğendim...harika bir çalışma olmuş..ellerinize sağlık arkadaşım..

Noblesse dedi ki...

zahmete değmiş, harika olmuş, ellerine sağlık.

AsOrTiK dedi ki...

gerçekten çok romantik olmuş, şık olmuş. iyiki hızlandırılmış kurs vermişsiniz, ben de beklerim böyle bir kurs için sizi:))
sevgiler

okuyan dedi ki...

çok beğendim... hepinizin ellerine, emeğine sağlık:)
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

tam benim tarzım ikinizinde ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

çok çok çok güzel olmuş..

Adsız dedi ki...

çok çok çok güzel olmuş..

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel bahar gibi

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bahar, bu peçete ünlü sanırım:) Çok teşekkür ederim.

Saadet'cim, değil mi ama:) Eşiyle tatlı tatlı kaveler içerler inşallah. Çok teşekkürler.

Suhuba, çok teşekkür ederim:)

Elişi Defteri, çok teşekkür ederim:)

Şirin Aksoy, beğendiğine sevindim. Çok teşekkür ederim:)

Filiz, ben bu halde bıraktım. Arkadaşım ne yaptı bilmiyorum. Senin gibi bende uyardım arkadaşımı sararma konusunda. Bir sonraki gidişimde bakarım artık. Teşekkür ederim canım.

Hobivaktim, peçete öyle güzel ki her yere yakışıyor sanırım. Beğendiğine çok sevindim:) Çok teşekkür ederim canım:)
Arkadaşım hamur kabartmaya da merak saldı. Birşeyler yapıyor sanırım. Ona da bulaştırdım yani:)
Bizden de sana sevgiler canım...

Mutfakpenceresi, ben kursa gitmedim ama insan heves edince bir şekilde öğreniyor. Aslında kursa gitmeyi de istiyorum ama vakit bulamıyorum. Başka teknikleri de merak ediyorum. Çok teşekkür ederim.

Derya'cım, çok teşekkür ederim. Seviler.

Adı Aylin, çok teşekkür ederim. Devamı var bekleyin efendim:)

Şehnaz'cım, çok teşekkür ederim.

Noblesse, peçeteleri ayrıntılı kesmeyince, peçete olduğu çok belli oluyor. O yüzden uğraştık ama değdi gerçekten. Çok teşekkürler.

Asortik, hoşgeldiniz:) Çok teşekkür ederim. Yaptıklarımı ayrıntılı olarak anlatmaya çalışıyorum. Herkes yapabilsin diye:) Yine de gelirim tabi ne demek:) Sevgiler.

Okuyan'cım, çok teşekkür ederim. Sevgiler.

Pembedüşler, beyaz ve pembe çok yakışıyor değil mi? Çok teşekkür ederim.

Sema, çok teşekkür ederim:)

Gönül, bu soğuk günlerde baharı hatırlattı demek ki. Çok teşekkürler.

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

pericim çok güzel olmuş,ellerinize sağlık:))

ladygreenriver dedi ki...

nefis olmuş ellerinize sağlık,ay böyle güllü olan çalışmalara bayılıyorum...
güle güle iyi günlerde kullanın inşallah..:))

sibelyalcincom dedi ki...

Ellerinize sağlık harika bir tepsi olmuş bende şubat ayında kursa gitmek istiyorum:)bu güzellikleri görünce dahada iştahım kabarıyor:))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çok güzel olmuş.simetri sıkmayıp bu tepside yakışmış bence.ellerinize sağlık..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel olmuş eline sağlık.Beyazın üzerine ne çok yakışmış çiçekler.
Sevgiler:)

Meral Sanatevi dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş arkadaşın güle güle kullansın Filiz hanımla kulaklarını çınlattık...

Elifinelizi dedi ki...

çok romantik olmuş , pekte güzel
ellerinize sağlık

Elmas Kalkanlı dedi ki...

Gerçekten çoook romantik olmuş ellerinize sağlık:)

meralhobiart dedi ki...

Arkadaşım nerelerdeydin özlettin kendini, uzun zamandır yaptıklarını yayınlamıyordun, benim tembelliğim sana mı geçti yoksa diye düşünüyordum ki meğerse müdürüm hocalık yapıyormuş.Şaka bir yana ellerinize sağlık bende bu gülleri çok seviyorum bence çok romantikler arkadaşın güle güle kullansın.
Öptüm canım hoşça kal...

Nalan Ünal dedi ki...

Perime marifetli diyorlarda boşa demiyorlar değil mi? :) Uygulayabilmek ayrı yetenek öğretebilmek de ayrı bir yetenek. Sırf öğretmek için zaman ayırıp emek vermek de güzel bir gönül işi.
Her ikinizin de ellerine sağlık.

Gülleri, simetri takıntısı olan biri olarak ben de aynı şekilde yapıştırırdım herhalde:) Belki bir iki parçayı çıkarırdım ama yine de bir simetri mutlaka olurdu. evet evet ben kesin takıntılıyım:)

Marifetane hobi dedi ki...

Ellerinize sağlık..tepsi çooook güzel olmuş..

ceydaninguncesi dedi ki...

Elinize, emeğinize sağlık gerçekten çok hoş görünüyor. Daha önce hiç bu tarz bir çalışma yapmadım ama deneme amaçlı bu çalışmayı uygulama isteği uyandı içimde :)
Sevgiyle kalın..

Nuran dedi ki...

Galiba bende bir tepsi alıp boyayacağım. Çok güzel olmuş bahar gibi. Ellerinize sağlık.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Pembebakteri, çok teşekkür ederim canım:)

Ladygreenriver, çok teşekkür ederim. Güller beni de cezbediyor her zaman.

Evatölyesi, aslında kursa gidip, değişik teknikler öğrenmek şart. Bakalım ne güzellikler çıkacak senden:) Çok teşekkür ederim.

Alanay, çok teşekkür ederim canım. Sonuç güzel oldu bence de:)

Gönül'cüm, çok teşekkür ederim.

Stella, I'm glad for you like. I love this napkin. Thank you.
Many people died in the earthquake, very sorry...
Greetings from Turkey.

Meral ablacım, çok teşekkür ederim. Demek hocamızdan da geçer not aldık:)
Filiz hanımın Kütahy'daki sergisine gitmeyi çok isterdim...

Elifinelizi, çok teşekkür ederim:)

Elmas, çok teşekkür ederim canım.

Meral'cim, buralardayım da, ahh o tembelliği hiç sorma:) Bunları yapalı epey oldu ama daha yeni sıra geldi. Ben de seviyorum gülleri biliyorsun. Çok teşekkür ederim. Öpüyorum ben de seni canım.

Nalan'cım, elimden geldiğince herkese faydalı olmaya çalışıyorum. O yüzden burada yayınladıklarımın da yapım aşamalarını paylaşıyorum.
Sen de mi? :) Simetrik çalışmalar da güzel ama ben asimetrik çalışmayı daha çok seviyorum:) Güzel görüşün ve sözlerin için çok teşekkür ederim canım.

Marifetane, çok teşekkür ederim:)

Morleke, hoşgeldiniz:) Ne güzel o isteği uyandırdıysam:) Yapın, deneyin mutlaka. Çok teşekkür ederim.

Nuran, çok teşekkür ederim. Siz de yapın lütfen, çalışması çok keyifli.

Unknown dedi ki...

çook beğendim marifetli peri : )

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Feyza Altunay, çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...