Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

5 Ocak 2013 Cumartesi

Ahşap Bardak Altlıkları

 Evet yine puantiye :) Ben nedense hiç sıkılmıyorum bu puantiyelerden. Ne yapmaktan bıkıyorum, ne de görmekten... 
 Anlatacak fazla birşey yok. Ahşap zımparalandı, pembe renge boyanıp, stencil şablonu ile puanlar yapıldı. Kesilen cupcake resimleri dekupaj tutkalıyla yapıştırılarak verniklendi.
 Aynı işlemler kırmızı takım için de uygulandı ama bunun tek farkı, bardak altlıklarının her iki yüzünde de farklı resimler olması...
 Bu bardak altlıklarında ise, dekoratif mühür kullandım. Bir de, yapıştıracağım dekupaj resminin bir köşesini, şekilli delgeç ile deldim. 
 Silikon mühürü, pon pon fırça ile boyayarak, deseni oluşturdum. Yalnız, deseni yaparken her seferinde bir ıslak mendille temizleyip, kuruladıktan sonra uygulamakta yarar var. Böylece daha net desenler elde edebiliriz.
Yapım aşamalarını çekmişim ama bitmiş hallerini fotoğraflamayı unutmuşum :) Bu fotoğraflar için Fidoş'cuğuma teşekkür ederim. Çünkü bu bardak altlıkları kendisinde... Güle güle kullan Fidoş'um :)

Bakın, Arnavutköy şenliğinde de standımın en önünde yer almışlar :) 

Bugün fazla yazasım yok. Yine de sadece fotoğraf yayınlayamıyorum.Bu nasıl çelişki anlamadım :)
Mutlu bir hafta sonu dilerim, hepinize...

46 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu daha önce ziyaret etmiştim,ama artık ben de bir blog açtığım için,devamlı takip edebileceğim.Çalışmalarınız çok güzel,ellerinize sağlık.Muhabbetle kalın.

Cicideko dedi ki...

Dekoratif mühürlü olanı çok beğendim.Bardak altlığı olarak insan kullanamaya kıyamaz. :)

X madame dedi ki...

ayy bayıldım ellerine sağlık...
kırmızıyla pembe çok cici mühürlü olan ise çok şık olmuş delgeç fikride süpermiş ...

Unknown dedi ki...

çok güzeller, isminize yakışır şeyler yapmışsınız :)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuşlar...ellerine sağlık ;)

Gülen Tezer dedi ki...

Canım perim, özellikle KIRMIZI PUANTİYE olanlarını hiiiiç sevmedim :D Hepsini sevmedim de özellikle onu daha bir sevmedim :P
Öpüyorum tatlım benim, canım perim..

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

Ama bunlar harika süperler pembelisine özellikle bayıldım ben :)

lolipu dedi ki...

cupcakelere bayılırım o ayrı ama kırmızı ve puantiyeye de bayılırım. Ayy hepsi biribirinden güzel olmuşlar, hepsine bayıldım:))

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Hangisi daha güzel diye düsündum düşündüm bulamadım zira hepsi şahane..:)

Şehnaz dedi ki...

süper süper süpersinnnn

*kelebekana*-* dedi ki...

harika şeyler olmuş ..çok zevklisiniz ..puantiyeye bayılırım ..

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Butikrabia merhaba, çok teşekkür ederim. Blogunuz hayırlı olsun ve hoşgeldiniz :)

Cicideko, çok teşekkür ederim :) Mühürler her yere yakışıyor...

X madame, çok teşekkür ederim :)

Evimbenim Atölyem, çok teşekkür ederim :)

Şule, çok teşekkür ederim :)

Gülen'cim, ne diyeyim şimdi ben sana :) Sen çok yaşa emi... Ben de öpüyorum seni. Teşekkür ederim canım.

1Gül, çok teşekkür ederim :)

Lolipu, çok teşekkür ederim canım. Ben her şeyi puantiyeli yapmak istiyorum zaten, bir de beğenilince of ki off :)

Kırmızı Evin Cadısı, ben de ayıramıyorum :) Çok teşekkür ederim.

Şehnaz'cım, sen de öylesin canım. Çok teşekkür ederim :)

Kelebekana, puantiye aşkı işte :) Çok teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Çok güzel hepsi ..Ellerine sağlık canım. Dönüşte kurs istiyorum en kapsamlısından...:)))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sibel'im Can'ım, istediğin kurs olsun tatlım :) Hem seninle projemiz var unutma... Çok teşekkür ederim canım.

Unknown dedi ki...

ayyyy şahane.ben puantiye yapmayı nhiç beceremiyorum:(( bulaştırıyorum hep.nasıl bu kadar muntazam oluyor anlatabilirmisinizzz.tşk ler

Şehnaz dedi ki...

ba-yıl-dım....

icimdeki yolculuk dedi ki...

harika olmuş bunlar.hepsi birbirinden göz alıcı..ellerine sağlık

LaSangria dedi ki...

dekoratif mühür uyguladığınız harika olmuş. hepsi güzel ama o bir başka, bayıldım! ellerinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

her biri çok zevkli ve güzeller elinize sağlık..

meralhobiart dedi ki...

harika olmuşlar canım ellerine sağlık ..

Unknown dedi ki...

bloğunuzu inceledim harikasınız....puantiyeyi bende çok seviyorum.....

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

altlıklara bayıldım özellikle son mühür kullandıklarınıza.çok güzeller.standınızda cıvıl cıvıl baktıkça bakası geliyor.ellerinize sağlık ve bol kazançlar diliyorum.sevgiler..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

bu arada bloğuma virüs girdiğinde başaka bir ip adresimi almış şuanki adresim alanayy.blogspot.com.
sizin blogdan kendi bloğuma girince Technology Innovation Management başlıklı ama ip adresi benim olan başka bir blog çıkıyor.bunu nasıl yaptılar bilmiyorum.Allahtan yeni ip adresi alıp geçmişi de kurtarabildim.sevgiler..

Seda Gürsoy dedi ki...

Çok çok çoook tatlı olmuşlar!!!

figen abla dedi ki...

maşallah ya..öperim ben o marifetli elleri can...

FERİDECO dedi ki...

Çok güzeller herbirini özenerek yapmışsın canım ellerine sağlık

Mavi Atölye dedi ki...

Nasıl güzeller hepsi de, puantiyeyi ben de çok seviyorum ama bir de onun arkadaşı var ekose onu da unutmayalım değil mi:)))

DECO☆deniquo dedi ki...

çok çok güzel olmuşlar! ellerine sağlık! kafamda bişeyler tık etti bakarken, "ben de bardak altlığı yapabiliriiim, annemin ne zamandır istediği çay kutusunu böyle kırmızı puanlı yapabiliriiim!" şeklinde bir aydınlanma aldım :) Teşekkür ederim! :)


decodeniquo.blogspot.com

PASTALİN'İN DÜNYASI... dedi ki...

bayıldım bunlara ellerinize sağlık peki satıyormusunuz evtese kırmızı ve pembenin fiyatları nedir :)

Nilgün Komar dedi ki...

puantiyeden nasıl bıkılsınki?

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Gül Tasarım Evi, çok teşekkür ederim. Bu çalışmamda benekleri stencil şablonuyla yaptım. Ponpon fırça kullandım. Fırçaya çok az boya almak lazım. Bir de Cadence markasının bir stencil yapıştırıcı spreyi var. Stencil şablonuna sıkıyorsunuz, böylece kaymadan yapabiliyorsunuz. Ben onu daha sonra aldığım için, bunda klasik bantlama yöntemini kullandım :) Bir de fırçaların arkasıyla yapıyorum. Onda da fırçayı dik olarak değdirip, dik olarak çekmek gerekiyor. Önceden ben de yapamıyordum ama el alışınca çok kolay...

Şehnaz'cım, iki kere mi geldin sen? Teşekkürler canım. Öpüyorum seni :)

Fund@, çok teşekkür ederim canım :)

LaSangria, çok teşekkür ederim. Mühürleri seviyorum ben de...

Fatoş Özgür, çok teşekkür ederim :)

Meral'cim, çok teşekkür ederim tatlı arkadaşım :)

Nergis Şahin, hoşgeldiniz :) Çok teşekkür ederim.

Alanay'cım, çok teşekkür ederim. Şenlik geçen yazdı. Bakalım bu yaz da katılmak kısmet olacak mı?
Sevgiler.
Epeydir bir karışıklık var blogunda :( Ben de niye düzelmiyor diyordum. Geliyorum bloguna.

Craft and Decorate, çok çok teşekkür ederim :)

Figen Abla, ben de seni öperim ablacım. Teşekkür ederim.

Ferideco, çok teşekkür ederim canım :)

Mavi Atölye, evet evet ekose ve pitikareyi unutmayalım :) Ekoseyi de çok beğeniyorum ama çalışmak kısmet olmadı henüz. Çok teşekkür ederim canım :)

Deko deniquo, oh ne güzel, fikir vermişim :) Kolay gelsin. Teşekkür ederim.

Pastalin'in Dünyası, ben bunları şenlikte satılsın diye yapmıştım, ama hala bendeler :) İsterseniz bana mail adresimden ulaşabilirsiniz. (sayfamın sol tarafında mevcut) Çok teşekkür ederim...

Nilgün'cüm, di mi ama :) Bol bol yapıyorum ben de zaten... Çok teşekkür ederim canım.

minikkus dedi ki...

cupcakeli olanların hepsi benim olsa mesela ^.^ nasıl alıcaz peki?
bu aRADa ellerinize saglık, hepsi birbirinden güzel <3

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Minikkuş, hoşgeldiniz :) Teşekkür ederim. Bana e-mail adresimden ulaşabilirsiniz... (Sağ taraftaki sütunda var)

Pastalin'in Dünyası, size solda yazmışım, pardon :)

en iyisi buraya yazayım :)
serapygungor@gmail.com

Unknown dedi ki...

gerçekten harika bunlar.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Feyza Altunay, çok teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Bayıldım bu puantiyelere çok güzeller.Ellerinize sağlık.

Mycolourfullife dedi ki...

Muhteşem olmuş bayildim bende cok seviyorum puantiyeyi..ellerinize saglik...kolay gelsin...sevgiler......

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Mavi Masal, çok teşekkür ederim :)

Mycolorfullife, çok teşekkür ederim. Puantiyeciler tek tek düşüyor :)
Sevgiler...

Fateme dedi ki...

Aman tanrım! Pembe puanlı tam benlik. Ellerinize sağlık.

projecantasi dedi ki...

Puantiyeye ben de dayanamam hiç. Hepsi super de şekilli delgeç ile marifetini bir kez daha tescillemişsin. Şapka çıkardım, bilesin. :)

Unknown dedi ki...

Puantiye denildi mi dikkatim hemen ona yöneli verir.Yaptıklarınız çok güzel. Standınıza bayıldım.Benim de yazın satış yaptığım bir standım var.Ne kadar zevkli bir iş değil mi.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fateme, çok teşekkür ederim :)

Proje Çantası, yaşasın puantiye kardeşliği :) Çok teşekkür ederim, çok tatlısın Eda'cım :)

Serpil Çakıcı, hoş geldiniz :) Çok teşekkür ederim. Bu bir seferlik bir denemeydi ama ben de çok keyif almıştım. İmkan olursa bu sene de Arnavutköy Şenliğinde yer almak istiyorum. Bakalım kısmet...

Marifetli Cadı dedi ki...

canım yaaa, ne güzellikler ortaya çıkarmışsın böyle bu aralar boncuklara daldım kimselere uğrayamadım neler kaçırmışım neler, hepsi birbirinden harika olmuş emeğine sağlık pericim, bayıldım tek kelimeyle

Satush dedi ki...

çok güzel yaptığınız tüm ahşap boyamalar... Baktıkça ben de hevesleniyorum :)
Elinize sağlık...Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba, kırmızı puantiyeli bardak altlıkları satılık mı acaba?çok beğendim, satın almak istiyorum,kolay gelsin:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Marifetli Cadım, çok teşekkür ederim. Özletme kendini...

Statush hoşgeldiniz :) Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

Adsız merhaba, ilginize çok teşekkür ederim. Bir arkadaşım almak isteyince onun oldular :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...