Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

31 Ocak 2013 Perşembe

Kokoş Kedili Taç


    ..../\„,„/\ εїз ~
...( =';'=)...
.../*♥♥*\...
    ...(.|.|..|.|.).......

Karne tatilimiz sıkıcı geçiyor. Samsun'a gidemedik. Oğlumun dershanesi ve İngilizce kursu devam ediyor. Sonraki hafta tatile giriyor ama o zaman da tatilin sonu yaklaştığı için, sanırım yine de gidemeyeceğiz :( 
Neyse ki karneler çok güzel, yani emeklerimizin karşılığını alıyoruz. Ve bununla teselli buluyoruz...
 Kızımla daha fazla vakit geçiriyoruz. Her zaman olduğu gibi bu ara en sık duyduğum cümle "anne canım sıkıldı" oluyor :) Geçen gün de, salonun ortasına Ben Bilmem Eşim Bilir programındaki gibi  parkur kurmaya kalkınca, gönüllü olarak onunla faaliyet yapmayı teklif ettim. Blogumu önceden takip edenler bilirler, kızımla başladığımız faaliyetlerin sonunda, kendimi onun yapacağı işi yaparken ve onu da televizyon seyrederken bulurum :) 
Bu sefer de pek farklı olmadı :) Hatta kızım sadece malzemeleri getirmek ve nasıl yapacağımız hakkında fikir vermekten başka bir şey yapmasa da, hem salonun dağılmasını engellemiş oldum, hem de güzel vakit geçirmiş olduk :) 
Tacına çiçek mi yapalım, kalp mi diye sordum. Cevabı direk "kedi" oldu :) Kediyi çizdik, kestik, sonra süslemeye başladık. Kedinin başına bir fiyonk kesip yapıştırdık. Çünkü mutlaka "kız kedi" olması gerekiyordu :) Gözlerini yapıştırdık. İpe düğüm atarak burnunu ve bıyıklarını oluşturduk. Onu da yapıştırdık. Sonra "biraz daha renkli olsun" dedi ve benekli kedi yapmak istedi. O kadar küçük benekleri nasıl muntazam keseceğimi düşünürken, aklıma kağıt delme aleti geldi. Ve evet, benekleri o aletle hazırladım :)  Benim minik Sizzix makinem :)
Tasma da yapmalıydık elbette... Ama kırmızı mı olmalıydı, yoksa gümüş mü? Ben her şekliyle nasıl göründüğünü gösterdim. En sonunda, gümüş tasmalı ve beneksiz olmasına karar verdi :) Bence de en sevimli hali oydu... Gözlerini ve tasmasını, kıyafetleri süslemek için kullanılan, ısıyla yapışan boncuklarla yaptık. Fakat biz yapıştırıcı kullandık.
Kedinin kalıbını, sevgili Serpil ablamdan aldığım, kedili broşdan çıkardık. Pembe kedi broşum da çok cici değil mi? 
Kedili taç Pati'ye de takılmasa olmazdı :) Aslında Pati'nin neler çektiğini, ay pardon değişik hallerinin olduğu bir post hazırlasam çok hoş olurdu. Eminim çok gülerdiniz... :):):)
Kızım, kedili kıyafetlerini giyerek bana poz verdi. Sonuç olarak günü kurtardık ve ikimiz de mutlu olduk...  Sanırım tatil bitene kadar değişik çalışmalarımız olacak gibi. Yandım yani ben :)


22 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

:)canım sıkıldı cümlesi çok tanıdık geldi:)kızımda çok söylerdi.neyseki şimdi büyüdü ve kendi hobileriyle meşgul.
tacınız çok cici olmuş ve prensesede çok yakışmış.ellerinize sağlık.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Kedili olan her şeye bayılırım. Kedilere de...
Ellerinize sağlık,pek güzel olmuş!

Bu çocuklar ne kadar büyüseler de "canım sıkıldı" sözü hep baki :)))

Sizin Pati'nin ayrı bir postu hakettiğini düşünüyorum:)
Merakla bekliyorum.
Sevgiler,eğlenceli günler!

okuyan dedi ki...

Karnelerinden dolayı gönülden tebrik ediyorum.
Kedili taç harika olmuş, beğenmemek mümkün değil:))
Güzel patilini de öpüyorum, sevgiyle ^-^

Unknown dedi ki...

ne güzel olmuş kızın ve kedin de çok tatlı cnm.

aksungur46 dedi ki...

aaa perim kediyi hatırladım.becerikli peri ve kızı kedicikler harika olmuş,kızımıza da çok yakışmış.ikinizinde ellerine sağlık

projecantasi dedi ki...

Bizde de durum ayni. Hep canı sıkılıyor.
Taca bayıldım bayıldım. Güle güle kullansın prenses. Pati' nin kara burnundan öperim.

Maite - vitoma dedi ki...

Muy bonito.
Bss.

meralhobiart dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ellerinize sağlık.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Alanay Yıldırım, çok teşekkür ederim. Ben de büyüseler diye bakıyorum doğrusu :)

Colette, çok teşekkür ederim :) Kedilere biz de bayılıyoruz :)
Enerjilerini atamadıklarında, hemen canları sıkılıyor :)
Pati'ye bir post hazırlayacağım, ben de hak ettiğini düşünüyorum. Önceden daha sık yazardım onun hakkında...
Sevgiler benden de :)

Okuyan'cım, çok teşekkür ederim :) Pati de seni öpüyor :)
Sevgiler.

Selma's World, çok teşekkür ederim :)

Serpil ablacım, kopya çektik senin kediden :) Pembe kedimi çok seviyorum ve kullanıyorum. Çok teşekkür ederim :)

Proje Çantası, bu tatil kısa da, yaz tatili için değişik fikirler düşünmeye başladım bile ben :) Çok teşekkür ederim :) Pati de seni öper teyzesi :)

Maite - Vimota, teşekkür ederim :)

Meral'cim, çok teşekkür ederim :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

kedoş çok tatlı taçta kendisine çok yakışmış:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sonsuz Dekorasyon, çok teşekkür ederim canım :)

huuuubakbi dedi ki...

ay bayıldım herşeye..ama herşeye...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Mormenekşelerr, hoş geldiniz :) Çok teşekkür ederim :)

ebrugzo dedi ki...

çook begendim gerçekten çok şirin olmuş :) elinize sağlık :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaaaa o patiyi yerim bennnnnnnn,ağzını burnunu yediğimin tospiğiiiii,o ne koca kafadır yahuu neredeyse kızınla aynı:)
taca bayıldım şekerim harkulade olmuş,ne kadar yaratıcısınız bölle ana kız:)güle güle kullansın prenses

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ebrugzo, çok teşekkür ederim :)

Bakteriii, :) Pati teşekkür etti :) Sen bir de tıraş olmadan önceki halini görseydin... Tam bir tüy yumağı. Kafası da daha kocaman oluyor yani :)
Çok teşekkür ederim canım. Kızım da çok seviyor tacını.

özlemnitta dedi ki...

Biliyorum biraz geç yazılmış bir yorum ama ben şu sıralar fazla bulunamadığım için buralarda anca gördüm.
Önce güzel kızının güzel görüntüsü çekti beni.Maşallah nasıl gözleri gülen bir prensestir:)Kedide bir o kadar tatlı..
Aktivite sonucu çıkan taçta harika.Kızlarıma yapmalıyım bende:))))

özlemnitta dedi ki...

Biliyorum biraz geç yazılmış bir yorum ama ben şu sıralar fazla bulunamadığım için buralarda anca gördüm.
Önce güzel kızının güzel görüntüsü çekti beni.Maşallah nasıl gözleri gülen bir prensestir:)Kedide bir o kadar tatlı..
Aktivite sonucu çıkan taçta harika.Kızlarıma yapmalıyım bende:))))

özlemnitta dedi ki...

Biliyorum biraz geç yazılmış bir yorum ama ben şu sıralar fazla bulunamadığım için buralarda anca gördüm.
Önce güzel kızının güzel görüntüsü çekti beni.Maşallah nasıl gözleri gülen bir prensestir:)Kedide bir o kadar tatlı..
Aktivite sonucu çıkan taçta harika.Kızlarıma yapmalıyım bende:))))

C dedi ki...

Çok cici olmuş bu, kızları süslemek ne zevkli. Ben iki oğluşumla kurukafadan, canavardan başımı kaldıramıyorum!

GÜLAY dedi ki...

beyaz objenin vernikte sararmaması için tavsiye edeceğiniz bir vernik var mı? çünkü yat verniği sarartıyor farklı bir marka su bazlı vernik aldım onda da yoğun olan yerlerde pembelik ve kolay kolay da kurumuyor. bu konuda beni bilgilendirirseniz memnun olurum. şimdiden teşekkürler...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sihirli Günce, senin bu aralar zaman bulamaman çok normal :) Bebiş de sağlıkla büyüyordur inşallah... Çok teşekkür ederim. Peri'yle daha güzellerini yapacağınıza eminim :)

Melike Ünver, çok teşekkür ederim :) Kızlar çok süslü oluyor gerçekten... Gülümsettiniz beni :)

Gülay, ben sprey vernik kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Su bazlı verniği yıkanmayacak ürünlerde ben de kullanıyorum. Dediğiniz gibi birşey olmuyor. İyi bir marka kullanırsanız sorun kalmaz diye düşünüyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...