Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

10 Ekim 2010 Pazar

Ben 12 Yıldır Bu Adamı Seviyorum...

 
 10. 10. 1998 - 10. 10. 2010 


Bir Eşi Olmalı İnsanın!!!

Bakarken yüreğinin kabardığı,
Gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı...
Aşık olduğu bir eşi olmalı!
Sabah gözlerini açtığında,
Yanında olduğunu görüp,
Şükürler etmeli Yaradana.
Koklamalı saçlarını 
Uyuyan eşine şefkatle bakıp,
Usulca dokunmalı yüzüne.

Bir eşi olmalı insanın!!!

Varlığını hissedebilmek için.
Parmakları titremeli, incitirim korkusuyla.
Sürekli çağlayan bir pınar olmalı gönlü...
Kramplar girmeli midesine,
Onsuzluk aklına geldikçe!

Bir eşi olmalı insanın!!!

Rüzgar onun kokusunu getirmeli,
Yağmur O’nun sesini.
Elleri yanmalı ellerini tutabilmek için.
Akşam onu görecek diye, pırpır etmeli yüreği.
Kelebekler gibi olmalı insanın kalbi.
Ayakları birbirine dolaşmalı heyecandan, eve dönerken eşi.
Beklemek asırlar gibi uzun gelmeli.
Gelişi ile sonsuz bir nur dolmalı içine.

Bir eşi olmalı insanın!!!

Yüzüne baktığında, konuşmadan anlamalı derdini,
Tasasını, öfkesini, sevincini, coşkusunu...
Güven duymalı, herşeyiyle.
Başını göğsüne koyup, huzurla uyuyabilmeli,
Tüm düşüncelerinden arınmış olarak.
Babası, abisi, arkadaşı, dostu, sırdaşı, anası, çocuğu olmalı...
Şımarabilmeli yanında. 
Kıskanılmalı zaman zaman da...

Bir eşi olmalı insanın!!!
 
Sabah yolcularken işine, içi acımalı,
Daha yollarken özlemeye başlamalı.
Seni şimdiden özledim!!!

Bir eşi olmalı insanın!!!

Akşam dönüşünü beklemeli sabırsızlıkla.
Gözleri yollarda kalmalı,
Ve kapıyı çalmadan açmalı...
Aşkla karşılamalı,
Hasretle sarılmalı boynuna,
Özlemle koklayıp, öpmeli,
Yıllarca uzak kalmışçasına!

Bir eşi olmalı insanın!!!

Her günü bir başka güzel olmalı yaşamın,
Bir başka özel, bir başka soluklanmalı her anında.
Verdiği hiç bir şeyin yeterli olmadığını düşünüp, kahrolmalı,
Daha fazla ne yapabilirim diye düşünmeli.

Bir eşi olmalı insanın!!!

Cennetten köşe almışçasına
Sevdiği, sakındığı, bakmaya kıyamadığı...
Her bir hücresinden aşkın fışkırdığı,
Çölde okyanusu yaşadığı bir eşi olmalı insanın!!!


Ben seni ölene dek seveceğim boş laf!!! 

Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim...

CAN YÜCEL

Bugün benim için çok anlamlı... Eşimle "eş" olalı 12 yıl olmuş... Tarih olarak da çok özel 10.10. 2010 :) Nice mutlu yıllarımız olsun diliyorum kendimize :)
Eşimle ilgili duygularımı anlatmıştım daha önce burada.  Ve hala aynı fikirdeyim :)  

Eşime Not: Hediye istemiyorum ama bazı hoşluklar bekliyorum... Yapmazsan, buraya yazacağım. Belkide küsüp bir daha ben de yapmayacağım, ona göre...

Okuyucuya Not: Umarım tehdit işe yarar, çünkü "ben romantik değilim" deyip sıyrılıyor işin içinden :)

 

42 yorum:

Unknown dedi ki...

romantik degilmiş:)olur efenim oda olur ,sıyrılıyor dedin ya kıs kıs güldüm ,daim olsun mutlulugun ,huzurla dolsun yuvan arkadasım daha nice 12 senelere ....

neval dedi ki...

hepsi aynı hepsi
bunların kesin okulu felan var orada öğretiyorlar bu lafları
mutlu yıldönümleri...

nihalasli dedi ki...

Allah daha nice yillar nasip etsin.O yillari da yine boyle sevgi dolu nasip etsin insallah.Cok guzel bir siir.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Daha nice mutluluk dolu 12 yillar diliyorum!

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

daha nice 12, 24, 36 seneler sevgini devam eder inşallah...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ne güzel:)Kutluyorum canım.Nice sağlıklı,mutlu yıllara...Sevginiz hep baki kalsın.
Ayrıca Can yücelin şirlerini çok severim.Bu şirini hiç okumamaıştım.Bencede bir eşi olmalı insanın.
Sevgiler:)

bayanlariçinherşey dedi ki...

Beraberce nice mutlu seneleriniz olsun..

Ada Deniz dedi ki...

nice mutlu yıllara. Romantik dğeğilim mazereti çoğumuz için geçerli sanırım. Benimki de ben odunum zaten, anlamam der. Hediye konusunda da kartın var git ne istiyorsan al der.

Gülen Tezer dedi ki...

Canım peri'm ve canım peri'min romantik olmadığını iddia ederek işin içinden sıyrılmaya çalışan sevgili eşi; birlikte yaşayacağınız yılların evliliğinizin ilk gün heyecanı ve mutluluğu içinde geçmesini diliyorum.. Nazar boncuklarınızı da sizi de seviyorum :)
Kankam peri'm benim :)

Cafe Pepela dedi ki...

Maşallah,nice 12 yıllara! :)
Aynı muhabbet ve aşkla

Dilekce.. dedi ki...

Nice nice mutlu yıllar diliyorum size.. Rabbim nazarlardan korusun, mutluluğunuz sonsuz olsun.. :))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Dikişdersi, bundan sonra olacağına pek ihtimal vermiyorum :) Olduğu gibi kabul ediyorum artık ama şansımı denemeden de edemiyorum. Teşekkür ederim:)

Neval, onlar da bizim için aynı şeyleri söylüyorlar :) Teşekkür ederim:)

Nihalaslı, amin. Çok güzel dilekler bunlar, çok teşekkür ederim. Bu şiiri çok severim.

Düşbahçesi, çok teşekkür ederim. İnşAllah...

İki Dirhem Bir Çekirdek, amin. Teşekkür ederim:)

Şanslı'cım, teşekkür ederim. Acaba şiir Can Yücel'in değil mi? Ben de tereddüte düştüm şimdi... Herkesin eşini bulmasını dilerim ben de... Sevgiler.

Glsah, çok teşekkür ederim:)

Ada ve Deniz, alem bunlar ya... Kendisine nasıl bir yakıştırma yapmış :) Sen söylesen kıyamet kopar ama :) Yorumunu okuyunca, geçende bir söz okumuştum aklıma o geldi. Hatta ben de bir konuşma arasında, eşimle kardeşime söyledim. "Pinokyo bile insan oldu sen hala odun kaldın" :) Çok gülmüşlerdi bu lafa... Ben hediye istemiyorum. Mesaj atsa, yorum yapsa o da yeter. Teşekkür ederim canım.

Gülen'im, sen aramadan önce oğlumla dışarı çıkmaya hazırlanıyorlardı zaten. Ama ben söyledim hediye istemediğimi. Ne istediğimi tam olarak söylemedim. Çünkü o zaman ben istediğim için yapılmış olacaktı. Merakla beklediğini söylemişsin, valla ben de meraktayım :) Fakat umutsuzum :) Napsın o da böyle işte...
Güzel yürekli kadın, ben de seni seviyorum. Teşekkür ederim.

Pepela's Garden, tüm isteğim bu... Çok teşekkür ederim :)

Dilekce.., amin... Çok teşekkür ederim :)

Online Decoration dedi ki...

Yuvanızdan mutluluk ve huzur, yüzünüzden gülümseme, yüreğinizden de bu sevgi hiç eksik olmasın. Size güzel günlerle dolu daha nice mutlu seneler dileriz:) Sevgiler...

ebrulikedi dedi ki...

siz çok güzelsiniz şiir çok güzel.beni benden aldı şiir.zaten can yüceli çoook severim.Allah hiç ayırmasın sizi.kem gözlerden korusun.mutlulukar.tebrikler.

yurdagül dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun canım mevlam seni eşinden eşinide senden hiç ayırmasın hep sağlıklı huzurlu olun inşlh benimde evlilik yıl dönümüm yaklaştı sevgiler canım

icimdeki yolculuk dedi ki...

daha nice 12 yıllar mutluluğuuz daim olsun.ne klaşe dimi ben romantik değilim.en azından bi dene dimi..

özlemnitta dedi ki...

Ömür boyu mutluluklar diliyorum,Çocuklarınızla birlikte:)))

Unknown dedi ki...

Sevgili Marifetli Peri, Mutluluklar. sevgiyle kalın....

Adsız dedi ki...

Aslında eşim, sevgili Marifetli Peri'nin bloguna yazdığı yazılara cevap vermek ve yorum yapmak adetim olmadığı halde bu kez kayıtsız kalamayacağım ve bazı itiraflarda bulunacağım. Evet tüm diğer yorumcular ve sevgili Marifetli Peri, haklısınız yazdıklarınız ve tüm söylediklerinizde... Biz erkekler sanırım gerçekten de bir odun duyarlılığına sahibiz sizinle karşılaştırınca... Ama tüm blogerlar bu konuda hemfikir olsa da şunu da unutmasın sevgili Marifetli Peri, bütün bunlara rağmen yıllar geçse de, geçen yıllar bizi eskitse de daima yanında olacak ve seveceğim onu...

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Peri masalı tadında nice uzun yıllarınız geçsin inşallah.

herşeyden azıcık dedi ki...

Nice nice mutlu,huzurlu, sağlıklı senelere inşallah.Şiir de güzelmiş gerçekten.

sesiber dedi ki...

En güzel hediyeyi almışsın işte Serapcım:) Daha nice mutlu, sağlıklı, huzurlu, sevgi dolu birsürü 12 yıl diliyorum ailenize...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Dekor Guru, güzel dileklerinize çok teşekkür ederim.

Ebrulikedi'cim, amin. Çok teşekkür ederim canım.

Yurdagül, amiiin, inşallah beraber yaşlanırız. Çok teşekkürler. Senin de yıldönümünü kutluyorum şimdiden.

Fund@'cım, denese olacak bence, ya da benim yaptıklarımı örnek alsa :) Teşekkür ederim.

Sihirli Günce, teşekkür ederim:)

Kaymaklı Kadayıf, ne güzel söylemişsin. Teşekkür ederim:)

Funda'cım, sen ilk kutlayansın aslında:) Teşekkür ederim canım.

Sibel'cim, evet aslında kastettiğim böyle birşeydi:) Çok teşekkür ederim canım, amin.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

AŞKIM, demek tehditler işe yaradı :) Yazını biraz resmi bulsam da, o son cümleni buraya yazman, benim için en güzel hediye ve günün en anlamlı şeyiydi... Seni çok seviyorum...

Duygu Fedakar dedi ki...

çok güzel..

tatlıhayat dedi ki...

Sağlıkla mutlulukla nice senelere...Sevgiyle...

zeynep bayram dedi ki...

mutluluk dolu daha nice seneler,mutlu aile fotoğraflarınız hiç solmasın....

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Simon, teşekkür ederim.

Tatlıhayat, çok teşekkür ederim :)

Zeynep'cim, teşekkür ederim canım. Görüşmek üzere, sevgiler.

minik dedi ki...

Bu ayın sonu (30 ya da 31Hala kaıştırıyorum)da bizim evlilik yıldönümümüz.Aynı duygular içindeyim.Nice senelere.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

eniştemiz diyorum artık :)çok duygulandım maaşallah barek Allah ,Rabbim nazardan korusun ,aminnnn

Sibella dedi ki...

Nice senelere, mutluluklar :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Minik'cim, sizinki de kutlu olsun. Kolaylıklar dilerim sana da:) Teşekkür ederim canım.

Dikişdersi, demek ki oluyormuş:) Amin canım çok teşekkür ederim.

Sibella, teşekkür ederim canım.

Unknown dedi ki...

allah sizi nazardan saklasın, saglıklı nıce yıllar, hoslukları paylas cnm :)
svgler

Ayca Karaoglan dedi ki...

Nice mutlu yıllara marifetli pericim! Enişteye de kocaman tebrikler, bu kadar hatun kişinin arasında duygularını ifade edebilmiş :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Evimin İncileri Belgin, seni atlamışım canım, özür dilerim. Oysa çok dikkat ediyorum herkese yanıt yazmaya. Eşimin yorumunu görünce seninki güme gitti herhalde:) Çok teşekkür ederim canım. Sevgiler.

Özge'cim, çok teşekkür ederim. Umarım ben istemeden olur bu hoşluklar:) Teşekkür ederim.

Ayçacım, dur ben bu yorumu okutayım da sevinsin:) Teşekkür ederim canım.
12 yıl önce sen olacaktın ki ne güzel fotoğraflarımız olurdu. O kadar dedim fotoğrafçıya, "çiçeğime bakmak istemiyorum, eteğimi tutup ucuna bakmak istemiyorum" diye ama... o zaman öyleydi işte...
Sevgiler canım.

Fidan Başaran dedi ki...

serapcım,
daha nice 12 senelere canım
allah mutluluğunuzu bir ömür boyu sürdürsün
öptüm

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

25 yıllık mutlu bir evliliği olan bir kişi olarak, sana hayat arkadaşınla mutluluklar dilerim...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fidoş'cum, amin. Çok teşekkür ederim canım.

Zencefil ve Tarçın, ne mutlu size... Uzun yıllar birlikte olan çok çift var ama önemli olan o geçen yılları "mutlu" adledebilmek herhalde... Çok teşekkür ederim.

sufi dedi ki...

Geride bırakılan 12 yıl yaşanılacak daha sırası gelmemiş sayısız yıla Sevgi ve muhabbetle tohum olsun. Çiçekleriniz, her ayınız yeni bir bahar mevsimiymiş gibi 12 ay tomurcuklanıp aşkla çiçek açsın dilerim.Tontini@dilek

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sufi-Tontini@dilek, hoşgeldiniz.
Ne güzel bir dilek ve ne güzel bir ifade şekli... Defalarca okudum, teşekkür ederim.

Stil Direktoru dedi ki...

Nice yıllara tatlım tebrik ederim

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Eda'cım, teşekkür ederim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...