Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

8 Ekim 2010 Cuma

Peçetelerim Çok Güzeller :)

Bir önceki yazımda demiştim ya, çok güzel bir gündü diye. Ece Aymer'in yanından ayrıldıktan sonra eve gelince, günümü daha da güzelleştiren bir paketle karşılaştım. Sevgili Funda blogunda, üç kişiye, seçtiği peçetelerden göndereceğini yazmıştı. Çekilişi de 10.10.2010 tarihinde yapacağını yazınca, ben de o günün benim evlilik yıldönümüm olduğunu, ve o sebeple de peçetelere benim de talip olduğumu yazmıştım :) Funda da beni utandıracak bir hareketle, adresimi isteyip bana o peçetelerden göndereceğini yazdı. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Sanırm bana elindeki bütün peçetelerden göndermiş. Her biri o kadar güzel ki, nasıl kıyıp da kullanacağım bilmiyorum :)

Ben evde olmadığımdankomşumalmış kargoyu, dolayısıyle onun evinde açtım paketi. Funda'yla hiç tanışmadığımızı söyleyince o da şaşırdı... Gönderdiklerinin yanında, ağzımı kulaklarıma getiren, zarif bir karta yazılmış güzel notu vardı. Benim için çok anlamlı...


 Funda'cım, çok teşekkür ederim. Yolum sizin o taraflara düştüğünde, mutlaka yanına geleceğim. Evlilik yıldönümü  hediyemi ilk senden aldım :) Gerçi kocada henüz bir hareket, bir telaş yok :) 
Bu arada Çin'den gelen ganimetleri merak ediyordun ya, daha çok çocuklara olduğundan yayınlamadım. Ama  senin için yayınlayacağım. Hele bir çin çayı takımı var onu mutlaka fotoğraflamam lazım.

Henüz geç değil, hadi bakalım siz de bu cici peçetelerden kazanabilirsiniz. İşte burada...

Seviyorum blog arkadaşlarımı yaa...


9 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

tatlı perisin sen:)))))
burnunu bi oynatmışsın,peçeteler kapına uçmuş:)))))
çok güzeller,güle güle kullan
bakalım neler yapıcaksın

Unknown dedi ki...

Sevgili Marifetli Peri, hakikaten hepsi birbirinden yapacağınız güzelliklerimerakla bekliyor olacağım. Şimdiden size kolay gelsin. Funda hanımın zarifliği ise takdiredilecek tarzda.
Sevgiyle kalın...

Banuca dedi ki...

Çok cici peçeteler, bu güzellikler insana nasıl da ilham verir :) Bakalım ne güzellikler çıkacak marifetli ellerinden....

Lavanta Bahçesi dedi ki...

lavantalııııı :)))

eli dedi ki...

merhaba Peri Hanim,

benim de ufak capli bi pecete kolleksiyonum var. ögrencilik yillarimda biriktirmistim. atmaya kiyamiyorum. istersen sana seve seve gönderebilirim.

Allah daima mutlu ve mesut etsin.

selamlar eli

neval dedi ki...

nekka güzeller ! tam koleksiyonluk
çin ganimetlerini bekliyos acilen

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fidoş'cum, gerçekten öyle oldu. O kadar güzeller ki, ben de bilmiyorum ne yapacağımı :) Teşekkürler canım.

Evimin İncileri Belgin, peçetelere sevindim elbette ama o kartı almak beni çok memnun etti. Teşekkür ederim.

Banuca'cım, herkes bekler oldu valla kolları sıvamak lazım bu durumda :) Teşekkür ederim.

Lavanta Bahçesi, hoşgeldin :) Lavantalıyı ben de çok sevdim, sanırım onu sonlara saklayacağım. Ya da fotokopisini kullanırım. Teşekkürler.

Eli merhaba, hoşgeldin :)
Eskiden benim de koleksiyonum vardı fakat sonra ne oldu hiç bilmiyorum. Sanırım evlendikten sonra annem yok etti :( Oysa ben de kıyamıyordum. Teklifini seve seve kabul ederim fakat, istersen nasıl değerlendirebileceğin konusunda fikir de verebilirim. Bana yazmak istersen serapygungor@gmail.com adresinden yazabilirsin. Çok düşüncelisin, çok teşekkür ederim.

Neval, göz alıcılar ama ben bir şekilde kullanacağım onları :) Ganimetleri ilk fırsatta fotoğraflayacağım. Teşekkür ederim.

herşeyden azıcık dedi ki...

Utandırdın beni pericim yanaklarım kızardı :)) İyi günlerde kullan.Ayrıca kocaların hepsi aynı taktiği uyguluyorlar ama bu sene ben gerçekten unuttum:)) Durduk yerde ''Eskiden bir gömlek falan alırdın'' dedi akşam yatağa yattım Allah Allah neden dediki diye düşünürken anammm unuttum diye aklıma geldi e hadi ben unuttum sen niye hatırladında bana bişey almadın diye sormadım:)) Nasıl olsa bu erkeklerin zeytinyağı kıvamın edecekleri lafları saklıda duruyordur:))Ayrıca olsun varsın çocuk mocuk başkalarına gelen veya alışverişte aldıkları şeyleri seyretmeye bayılırım ben :))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Funda'cım, onlar bu kutlama işlerini angarya olarak görseler de, içten içe bekliyorlar:) Zeytinyağı konusunda da tamamen katılıyorum sana. Hem bizimkiler birbirine benzedeiğine göre seni çok iyi anlıyorum...
Fotoğraflarını çekeyim de yayınlayayım. Ama hobi malzemesi gibi şeyler değil, o yüzden tereddüt etmiştim:) Hem bana da var canım birşeyler.
Çok öpüyorum seni, teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...