Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

14 Ekim 2010 Perşembe

Kedicik

Bu şirin kediciği sevgili Uzman amatör ördü. Onun buradaki yazısına yorum yapınca bana, daha doğrusu kızıma hediye etmek istemiş. Sonra bu yazısına beni eklemiş, ama benim gözümden kaçmıştı.  Aradan epey  bir zaman geçtikten sonra gördüm yazısını. Aslında kediciği göndereli de çok zaman olmuştu ama fotoğraf makinem bozuldu, eşim yurt dışına gitti geldi, çocuklar okula başladı derken bu zamana kaldı.

Kediciğin yanına benim için de bu şirin küpeleri eklemiş. Çok teşekkür ederim. Kızım kediyi görünce çok sevindi. Ben aslında bu yüzsüz halini beğensem de, Lara yüz yapmam konusunda ısrarlı :)


Kızım da teşekkür ediyor Uzman'cım...

12 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Değişik bir çalışma olmuş.Sevenlerin bol olsun.
Sevgiler:)

uzmanamator dedi ki...

gülücüklerle kullanın ikiniz de sevgilerimle :)

Fidan Başaran dedi ki...

SERAPCIM,
kedinizi güle güle büyütün
kırmızı küpeler de pek bi yakışır sana:))))))
öptüm

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Şanslı'cım, teşekkürler canım.

Uzman'cım, tekrar teşekkür ederim.

Fidoş'cum, teşekkür ederim, tatlı arkadaşım.

Fikir İşçisi dedi ki...

güle güle kullan canım.

atolyenott dedi ki...

kızınızla beraber güle güle kullanın

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fikir İşçisi, teşekkür ederim.

Atölye Nott, hoşgeldin:) Teşekkür ederim.

Bayram Kombesi dedi ki...

Merhaba, ilk kez geldim bu bloga ziyarete, izlemeye de aldim. Guzel paylasimlarda bulmusmak dilegi ile, sevgiler.

Sevil Şahin dedi ki...

blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerim
sevgiler

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bayram Kombesi, hoşgeldiniz:) Çok teşekkür ederim. Sevgiler.

Sevil, katılamayacağım ama teşekkür ederim. Sevgiler.

Nilgün Komar dedi ki...

periciğim sana bir mim var!

http://celebi74-celebi74.blogspot.com/2010/10/uzun-bir-aradan-sonra-mim.html

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Teşekkür ederim Çelebi'cim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...