Hayal gücü ve yaratıcılık, bilgiden daha önemlidir. Bilginin sınırı var, ama hayal gücü tüm evreni kucaklar...
A. Einstein

6 Ekim 2010 Çarşamba

Favori Atölye Ziyareti

Dün bir çok şey oldu. Benim için olağan günlerden biri değildi. Önce, yaptıklarını örnek aldığım, bir çok konuda ilham kaynağım olan, sevgili Ece Aymer ile tanışma fırsatı buldum. Kendisi İstanbul'a geldi ve gelmişken, bizlere de bir gününü ayırma nezaketini gösterdi. Blogundaki yazılarından ve Kanal B'deki programdan tanıdığım kadarıyla kendisi hakkında hiç yanılmadığımı anladım. Bizlerle bütün bildiklerini tüm sevecenliği ve güler yüzüyle paylaştı. Bitmek bilmeyen sorularımıza, sabırla ve sıkılmadan cevap verdi. Hiç oturmadı, çok yoruldu ama o narin sıcacık ses tonu hiç değişmedi... 
Çocuklarım okuldan döneceği için, aklım orada kalarak erken ayrılmak zorunda kaldım. Çıkarken, atölyenin sahibi Şermin Hanım'a  teşekkür bile edemeden ayrıldım. Öyle hoş bir insan ki, onu tanıdığım ve şirin atölyesini gördüğüm için de çok mutlu oldum. Tekrar ziyarete gideceğim. Fakat bu sefer unuttuğum kek sözümü de tutarak...

Sherry Wood Art

İsteyenler çalıştı, isteyenler sadece izledi. Cam kavanozlar boyanıp, üzerine hamurla kabartma yapıldı. Ahşap bir kutu boyandı ve yine hamurla kabartılarak boyut verildi. Bir tablo da mumla eskitme yöntemi ile boyandı. Ben sonuna kadar kalamadığımdan çalışmaların son halleri yok malesef.

Fotoğrafın sağında sevgili Duygu teyzemiz görünüyor, elindeki makasa söylene söylene dekopaj kağıtlarını kesiyor. 

 Herkes çalışırken... 
Burada, hamurlar açılıyor, kağıtlar yapıştırılıp, kretuvar ile kesiliyor.

Sevgili Fidoş ile de orada tanışma fırsatı bulduk. Kendim gibi birileriyle birlikte olmak çok hoştu. Tek derdimiz, o boyanın adı neydi... sen onu neyle boyadın... hangi vernikle yapalım... :)

Zeynep Hanım da (mavi gömlekli), Ece Hanım'ın elindeki sevimli bebek hediyelerini yapıyor. O çiçek gibi görünen şeyler, aslında giyilebilir bebek kıyafetleri. Fikir ve uygulama çok hoş. Sitesinin adını alamadığım için yazamıyorum. Kendisi bana bildirirse eklerim buraya...

Ekleme: Zeynep Hanım bana mail atıp adresini bildirdi. Buyrunuz...



 
Ece Hanım, kumaşın üzerine yaptığı transferi gösteriyor ve yine sorulara cevap veriyor.


Ece Hanım, iyi ki geldiniz, iyi ki sizi yakından tanıdım. Geldiğiniz ve bu güzel günü yaşattığınız için çok teşekkür ederim. Yine bekleriz, sık sık gelin :) Kitabınızı da sabırsızlıkla bekliyoruz.

Şermin Hanım, atölyenizi bize açtığınız, güzel karşılamanız ve ikramlarınız için çok teşekkürler.

Sevgili Zeynep Bayram, Fidoş, Sibella, Gamze, Duygu teyze, Pınar, Rimma ve adını hatırlayamadığım diğer arkadaşlar, her birinizi tanıdığıma çok sevindim.

Çok az fotoğraf çektiğim için kızdım kendime. Ece Hanım ile de yok fotoğrafımız.  Son anda Ece Hanım'ın atölyesi için işlediğim havluyu bile vermeden ayrılacaktım neredeyse. Onun da fotoğrafı yok :( Zaten heyecandan mıdır bilmem, telefonumu bile evde unutmuştum. 

Bu fotoğraf ben ayrıldıktan sonra çekilmiş. Ece Hanım'ın blogundan arakladım :)

Neyse, atölyeden bazı alışverişler yapıp, Ece Hanım'ın getirdiği dekopaj kağıtlarından da alıp eve döndüm.  Evde de beni çok hoş bir sürpriz bekliyordu... Onu daha sonra yazacağım ama, her ne kadar tanışmasak da seviyorum blog arkadaşlarımı...

Bu sabah da annemi Samsun'a yolcu ettik. Annesiz kaldım yine :( Aslında kadıncağız evine kaçtı. O kadar çok çalıştırdım ki onu, gitsin dinlensin bari :)

Ben bu yazıyı hazırlarken Ece Hanım Ankara'ya dönmüş, yazısını bile yazmış...

Ekleme: Bu fotoğrafı Fidoş çekip blogunda yayınlamış. Madem deşifre oldum, kendi blogumda da olsun istedim :) Buyrun efendim bu ben...




14 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

Marifetli perim,
bak iyiki resmini ben çekmişim:)))))
canım benim dünü ne kadar güzel anlatmışsın
ne harikaydı değil mi?
kaçıranlar üzülsün gerçekten
Resmim için de teşekkür ederim
görüşmek üzere
mutlu kal pericim

sesiber dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsin Serapcım. Ne şanslısın.

herşeyden azıcık dedi ki...

Üzülüyoruz ama bütün kıyaklar Anadolu Yakası için hoş bu tarafta yapılsa da gidemezdim ama karnım ağrıdı biraz sanki:))

zeynep bayram dedi ki...

canım ya ne güzel resimler bunlar,ece hanımda harika poz vermiş doğrusu,süper bir gündü,şermin hanımın perşembeleri ders yok beklerim demişti o güne ayarlayıp yine mi buluşsak,doğrusu sizleri yine görmek isterim......sevgiyle kal

hobivakti dedi ki...

Ne mutlu size. :)

Yeni şeyler öğrenerek güzel bir gün geçirmişsiniz.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Fidoş, çok güzeldi ve tadı damağımda kaldı desem... Umarım tekrarı olur. Bütün güzel sözlerin için teşekkür ederim. Sen güzel baktığın için öyle görüyorsun:)

Sesiber'cim, çok keyif aldım. Çok az kaldım ama, evet, yine de kendimi şanslı hissettim:) Teşekkür ederim canım.

Funda'cım, Avrupa yakasından gelenler de vardı. Gelebilseydin ve tanışabilseydik, çok sevinirdim. Teşekkürler canım:)

Zeynep, seninle de tanıştığıma çok sevindim ve çok az sohbet edebildik. Tekrarının olmasını ben de arzu ederim canım. Teşekkür ederim, sevgiler.

Hobivakti, çok güzel bir gündü. Orada öğrendiklerimi hemen denemek istiyorum ama bu ara hiç vaktim yok :( Teşekkür ederim.

Ece Aymer dedi ki...

Sevgili Marifetli Peri,
Meğerse blog ismin ne kadar sana yakışıyormuş..Arkadaşlar, gerçekten bu kız peri gibi güzel...Maşaallah......Kendinin güzel olmasının yanısıra, konuşması, gülümseyişi, zerafeti...Yani o kadar tatlıydı ki..İnanın, aynı şehirde olsaydık herhalde çok iyi arkadaş olurduk....Eveeeeet marifetli peri...herşey için çok teşekkür ederim, havlumu hemen atölyede baş köşeye astım, bugün kursa gelen her yeni öğrenciye de gösterdim, blog arkadaşım yapmış diye uzun uzun anlattım...Hepinizi çok seviyorum, kendinize iyi bakın.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Çok imrendim pericim, harika bir gün geçirmişsiniz :) Valla ben Ankara'da olmama rağmen Ece hanımın bloguna her bakışımda oraya gitmeliyim diyorum. Artık bu kış ilk fırsatta gideceğimmmmm :))) Öpüyorum kocaman :D

Fidan Başaran dedi ki...

Serap'cım ,
bak Ece de seni peri gibi bulmuş,
yalnız beğil
gerçekten öylesin
kocişin en doğru ismi takmış:))))))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ece Hanım, sözlerinizle beni o kadar mutlu ettiniz ki... İnanın aynı sıcaklığı ben de size karşı hissettim. Bunun son görüşmemiz olmayacağını biliyorum...
Beni utandırmayın ne olur:) Küçücük birşeydi o...
Çok teşekkür ederim.

Ayça'cım, git mutlaka. İnsan o renklerin içinde kendini kaybeder herhalde... Git ve bize güzel karelerle anlat atölyeyi :) Teşekkürler canım.

Fidoş'cum, utanıyorum ama yapmayın böyle:) O sizin güzel bakmanızdan kaynaklanıyor canım. Çok teşekkür ederim.

Sibella dedi ki...

Ne kadar güzel bir gündü değil mi ? Ben de hepinizi gördüğüme ve tanıştığıma çok sevindim. Çok istememe rağmen yoğunluktan ve rahatsızlığımdan bir türlü blogumda yazı yazıp bahsedemedim bu güzel günden, üzgünüm..

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sibella'cım, ben de seni gördüğüme çok sevindim. İmkanımız olsaydı da daha fazla sohbet edebilseydik keşke. Geçmiş olsun. Teşekkür ederim.

yasmin dedi ki...

buluşmanın olacağını bir blogda okumuştum,daha yeni olduğum ve hiçbişey bilmediğim için gelememiştim ama aklımda kalmıştı hemde büyüdüğüm yerde elimde koymuş gibi bulurdum adresi..kısmet olmadı..kıskanmadım desem yalan olur..:)) bilgi paylaşımı mükemmel olmuş kesin..bir daha buluşma olursa gelmek isterim..:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Yasmin, birşey bilmek önemli değil ki, sonuçta Ece'nin bilgilerinden faydalanmak için buluştuk. Keşke sen de gelseydin. Bir buluşma olmasını biz de dört gözle bekliyoruz. İnşallah olur diyorum. Teşekkürler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...